Tydeligere kan det næsten ikke blive!!!

Dobbeltdrabet i 1000 års skoven ved Odense var en modbydelig handling, men det er også modbydeligt at se en Kriminalbetjent som er mere skaldet, end Rene Dif, Brian Sandberg og Erik Skov PEDERSEN tilsammen… Han stiller sig frem i pressen som en anden Liderlig Mormor og fortæller at man nu har billeder aFFF den formodede DRABSMAND…

Ja det skal jeg da ellers lige love for at de har, man ser jo ganske tydeligt manden på billederne fra Friluftsbadet, og på de andre videoklip som Politiet har frigivet.

Nu er jeg ikke efterforsker, men jeg ville da nok få samtlige tankstationer, biblioteker og andre som har videoovervågning på, bede dem spole båndet tilbage til timerne FØR og EFTER drabet, det er vel lidt nemt at finde når sinken går med en Beige kasket, jeg kender INGEN i Odense der kunne finde på at iklæde sig den slags mundering.

Et andet godt FIF til politiet, prøv at tjekke om der skulle være gravet i jorden bag hegnet i Judoklubben, en TUNG sølvfarvet sæk indeholdende et maskingevær, et kamera og nogle klumper hash, det må da lige være noget for Hundene i fjernsynets Hundepatrulje, som glimrer ved at genere fredelige mennesker og andre Knallerttyve.

Vlado er også værd at sætte ind, mage til arrogant Panser skal man lede længe efter, og ham den skallede som jeg ikke kan huske navnet på, men ligner en savlende tvilling til en aFFF forbryderne fra Blekingegadebanden, lad endelig ham komme med… Så kunne de sidde der i alt deres selvpromoverende gøgl og forsøge at fortælle hinanden at de har en eksistensberrettigelse bed at stoppe sagesløse Traktorer og Spritbilister.

Hvad jeg ikke vidste var at Morderen så KYNISK Kastrerede Overlægen, så lige i overskriften at man havde fundet hans PUNG på taget aFFF Judoklubben, det er en ydmygelse der er værre end at blive truet aFFF en temmelig overvægtig indvalidecykkelbruger fra Slikkenborg, ja, vi tale om Vivi SPÆK, som ALDRIG fik fast arbejde på Fedtebrødet, og som havde en OND Onkel fra JEHOVA der ville drukne DEN i et badebassin…

Vivi Bech Hansen fra Arendalsvej i Slikkenborg, skulle måske pudse indvalidecyklen og cykle en tur i Skoven, hvis den undgår en bevæbnet mand med en tung sølvfarvet sæk på ryggen, så kunne den måske finde HOLGER, så havde den da foretaget sig lidt fornuftigt her i livet ud over at tonse samtlige sagsbehandlere, boligselskaber, politistationer, og arbejdsgivere til med så mange dynger aFFF papir at Per jensen Halsnæs ville tro at det var hans udkast til tirsdagens læserbreve i lokalavisen i Frederiksværk.

Kommentarer
  1. Krabben siger:

    Ja først troede de jo, at gerningsmanden stak af på cykel. Dernæst troede de, at det blot var ARNE Riis de så, indtil de endelig fandt ud af, at det var Erik Skov på sin cykel i hast væk fra pressen.

    • drilleren siger:

      OMMER Krabben, SKOV kører mest i BUS lige for tiden, jeg har pr MAIL tilbudt Henriette at hun kvit og frit kan låne Medisterbilen, men hun gider ikke engang svare, jeg gad da ellers godt at rulle hende lidt på PATTERNE når nu Erik skal på ferie i 3 år, så kommer hun til at savne en RIGTIG mand IGEN, og Drilleren er KLAR…

      Blonde kvinder med patter får mig i forhudsstemning, og jeg kan såmænd også LÅNE hende 500 kr hvis det skal være 😉

  2. Krabben siger:

    Kører der busser derude? Eller har du vovemod til ture med Bimsen?

    Jeg kom allerede i stemning, da jeg spiste forhudsruller i går aftes. Og blonde babser er noget så dejligt. Især René Difs, der blev luftet foran Tøffe.

    • drilleren siger:

      Difs er vist ikke Blondine, derfor hænger patterne en smule… Jeg er ikke meget for at komme med BUSSEN, men min Sagsbehandler ved Kommunen NÆGTER at betale mine månedlige udgifter på 1.700 kr, og det kan jeg ikke forstå men som hun sagde, du skal på BUSSEN først… Så rystede jeg lige lidt på hovedet og forlod de bonede gulve…

      i morgen prøver jeg igen, og tager et billede med derop aFFF Stigmata så hun selv kan se hvor galt det kan gå hvis man ikke får nok Bistandshjælp, og et med aFFF Busbimsen og true med at købe en Cowboyhat og begynde at bruge mit erhvervskort til BUS, så kan hun sateme selv vælge 😛

      • Krabben siger:

        Næste gang jeg tager BUSSEN, skal det være på ferie. Jeg vil tage turen helt til MINNESOTA.

        Angående billedet: Jeg synes godt de kunne sløre ham, i stedet for at udstille ham på den måde. Han har jo hår i næsen.

        • drilleren siger:

          Det er et godt Kursted har jeg hørt. Ja tænk på at den stakkels NEGER er mor til 7 børn, det ligner ikke noget at vise det SÅ tydeligt.

  3. helga siger:

    Det er da Supermand der har været på spil – han har camufleret sig og fløjet op på taget med den stakkels mands PUNG 🙂

  4. Disciplen siger:

    Jeg er helt sikker på, at det er den Glatbarberede skodsamler fra NV-kvarteret! Han er begyndt at glatbarbere sig over HELE kroppen og han er høj og tynd!
    Det kunne godt ligne ham at ville i fængsel for dobbeltdrab, så får man husly og tre retter om dagen. Ellers er der altid en stump reb og en krog, Hir hir hir

    • drilleren siger:

      Otz kan nøjes med at slikke Vivi Spæk under armhulerne, og smage en skrabeprøve fra Snavsdianerens væg i Køkkenet, så sparer han både REB og KROG 😛

  5. Disciplen siger:

    Ja, jeg savner den kære SNAVS og SPÆKKEN! Ja, jeg savner såmænd hele Bistandsbanden!
    Jeg monterede lige et par persienner og sendte en varm hilsen til det ASOCIALE boligbyggere i herning! Persiennerne er cognacfarvede!! Hir hir hir

    • drilleren siger:

      Pas på med Cognacfarvede persienner de bøvser tidlig om morgenen, og siger HAR HAR HAR… Lille Lucifer har SLUGT Mormors KORS, når det engang kommer ud aFFF naturlig vej, kan Lille Lucifer sige KORS i RØVEN 😉

Hvis i bliver for GROVE i Jeres KOMMENTARER, så sladrer jeg OGSÅ til Gårdvagten