Arkiv for 26. maj 2011

Obama ved ikke i hvilket år han befinder sig, og Lars staver til VÆLFÆRD som Mormor staver til Tokio...

Nu ved jeg heldigvis ikke hvad et bramsejl er, men det var Tintins gode ven Kaptajnen der sagde det hele tiden, og så må det jo være et VIGTIGT sejl… Jeg skal snart sejle hjemmefra, et par møder i Storbyen med dages mellemrum, gør at jeg for en stund må forlade alle mine DYR, og så bare krydse fingre for at de er levende når jeg kommer hjem igen.

Er det en UFOlanding, DYRESEX, eller bare nowet SNAWZ

Jeg venter i stor spænding på at se Snavsdianerens medaljer, men det er nok lige så svært at fremvise dem, som med Motorcykelprojektet selvom jeg da godt kunne komme med et TIP om hvor man kan købe alle disse hædersbevisninger. Snavsdianeren fik et dejligt billede med i Ekstrapladderet aFFF en Wintercykel med sne på, ja jeg GRINTE så jeg var ved at falde ned aFFF stolen…

Slå KOLBØTTER sagde de på fabrikken, og det gjorde jeg da BARE SÅ :-p

Er kommet med under et UDRYKNINGSTEAM i Distriktpsykiatrien, skal ikke engang selv møde op, næhhhh de kommer skam hjem til mig, så TAK til den BORGERLIGE regering for dette kan lade sig gøre, nu var det ikke for at lyde for Stigmatastisk, for der kan jeg slet ikke følge med, så at han var DRILLET med hans stemme og spurgte så gennem en aFFF mine profiler på 24sekunder, om det var fordi den var specielt DYB, hvilket jeg havde lidt svært ved at forestille mig.

Fistelstemme tror jeg det hedder, SPLITTE mine BRAMSEJL 😛 – Hvem er Kaj Ejvin og Alis???

Glæder mig til den 1-6, der skal jeg til MIDDAG ved Johnny fra Kandis, jeg skal bygge en Mandelrand med softice og Hindbærsovs, der skal være lidt til den søde tand, og så skal LEVEREN lige testes ved samme ulejlighed.

Palme med 2 friske skud, arrrrggggg den var gammel HVA 😛

Drilleren vil holde FERIELUKKET fra idag, og frem til den 2 juni… Det vil være komplet umuligt at få fat i Drilleren i den periode, den oplysning har jeg fået fra Kriminalforsorgen, så splitte mine BRAMSEJL 😛