Arkiv for 31. maj 2011

Skulle min nye profil på 24sekunder være Araberarne, Pakistanerper, Tyskerthomas, eller bare noget helt andet - Det er så sjawt når gårdvagten kommer og rydder op 😛

ENDElig oprandt dagen, hvor jeg skal finde ud aFFF om det er tilladt for en Arbejdsgiver at hæve penge på en medarbejders private konto, Undlade at aFFFlevere personlige effekter som dagbog og blå udgiftsbillag mv.  derefter at politianmelde vedkommende for bedrageri, og mange andre finurligheder… Hvordan mødet endte skriver Drilleren sikkert om når der falder dom i sagen HAR HAR HAR

Hvad med Menighedsmogens, Helligharry eller Psykosøren

Der er mange krøller på sagen, som nu har kørt i ca 5 år. 5 år hvor jeg har været GLEMT aFFF Retten, det plejer ellers ikke at ligne dem at glemme LILLE mig, men jeg kan dårligt huske hvad sagen efterhånden drejer sig om, udover at jeg svagt mindes at jeg pludselig mistede en del penge, og DAB fik tilsvarende mystiske overskud det år…

Kineserkenneth, Grækergert eller Findusfrank

En beboer fik eksempelvis, for egen regning lavet et køkken… Ejendomskontoret SKULLE i den slags sager sørge for at de gamle stofbetrukne kabler fra 60´erne, blev udskiftet med nye tidsvarende LOVLIGE kabler, men det havde beboeren selv fået en Elektriker til, men selvom det ikke var Ejendommenes FASTE Elektriker, og prisen for det udførte kvalitetsarbejde ellers var OK, så overførte jeg fra egen konto 8.400 eller noget i den retning til beboerens konto via en bankoverførsel – Beboeren skrev under på et BLÅ udgiftsbillag om at han havde fået det aFFFtalte beløb, og jeg fik kvitteringen fra den udførende Elektriker.

Såvel regning som Blå udgiftsbillag forsvandt på mystiske vis fra mit kontor, den der stod for det tryllenummer var Overtryllekunstneren Inspektør Villy Hansen fra DAB, han får senere besked fra Fogedretten om at han SKAL tilbagelevere det han dengang “Lånte”, men det glemte han sørme…

Prikskyttepalle, Karatekim, Judojan, Bryderbent, Eliteerik, Heltehansen eller nowet ganske andet

Men jeg er da glad for, at jeg idag kan BEVISE at der fandt en pengeoverførsel sted, og at den person der modtog pengene kommer som vidne og bekræfter min version aFFF sagen, nu mangler vi så bare at DAB PLUDSELIG har fundet de gamle støvede BILLAG, i en hemselig skuffe på et aFFF de øverste kontorer på Finsensvej 33, mennnnn så havde jeg sikkert fået dem.

Ville godt have min dagbog, der var en masse telefonnumre på villige og dejlige damer, naturligvis skjult under navne som: Plæneservice (Inge) Traktor Flemming (Ulla) Dansk Elektrolyse (Vivi) og ej at forglemme Monique som var Dækcenteret 😉

Børgebobhår, Tatootim, Susi og Leo

Som jeg forudsagde det igår, kom Gårdvagten på 24sekunder og reddede de små pus fra Karsekaj og Numseniels, det skete lidt over middag dansk tid, så nu må jeg endnu engang til at finde på nye navne, og det er sørme svært i en tid hvor det er Rumænere og Polakker der styrer undergrunden i dansk Landbrug. Rumænerronny og Polakpeter lyder lidt søgte ikke sandt… Men må man udstønne et spagt HAR HAR HAR…

Moske Klotzhansen, Tiggertarzan, Pappoul, Pillepjokket