Arkiv for 24. maj 2011

Hovedvej Æ10

Jubiiiii Ateisterne har fået deres egen lille Kirkegård UDEN HELLIGE Duer og Kors som lille Lucifer foretrækker til Morgenmad, de får skam den ene ende aFFF Vestre kirkegård, hvor også Muslingerne har deres større samling aFFF plasticblomster og Snabelsko…

HAR HAR HAR

Mon den efterlyste mand er Snavsdianeren i en Bubberforklædning, syntes bare ikke at næsen er skæv nok, men Pyt som mormor ville sige, når den opdagede at der manglede vokslys, og Lille Lucifer smaskede.

Et VARMT håndtryk

Så er den gal igen med ASKE fra Island, var der ikke nogle rare mennesker der kunne trække bundproppen ud aFFF den skodØ, der er da aldrig andet end bøvl med den flok Fårehyrder der bor deroppe… Og når man så er igang, så træk lige FÆringerne med sammen med Grønlænderne.

Så et dejligt blogindlæg som er forfattet aFFF min Ældste SØN, og jeg har ellers forsøgt at bilde ham ind at han var ADOPTERET, men desværre kan jeg på teksten se at der er visse gennemgående GENER.

Eihiltianske krydderier: http://www.snabelateisten.blogspot.com/

VENSTRE hånd lider stadig under olivenolieangrebet i går, nu er den begyndt at ligne en BØF der har fået for meget, og den er ikke engang ret god at vinke med.

Kan man så lige få lidt medlidenhed, jeg hoster også engang imellem 😉

Sniperen var så tæt på, han skød gløden af min Cigaret... der er FARLGT i Slikkenborgskovene når Prikskytten er LØS - HAR HAR HAR

Ja så blev den 23 også overstået denne gang, nu kommer snart den værste 23 i mit liv IGEN, 23-6-11 skulle have været en festdag med gæster fra nær og fjern, åndsvage Sølvbryllupssange skulle vennerne skam nok have sørget for var lavet i dagens anledning, og VI skulle bare have siddet der og snakket om hvor fanden alle de år egentlig blev aFFF, og hvor godt vi havde passet sammen alle disse år.

Så for at sige det mildt, det bliver en LORTEDAG, det var så dagens Snavsdianermedlidenhedsprikskyttesætning, vi går videre med dagens DRIL.

Forpulede lortefredede Orkidér, husk at TRAMPE på dem når i møder dem på jeres vej 😛

I år er Majgøgeurten hegnet ind bag strømtråd og alarmklokker, jeg tror det er sidste års Gøgeurtsmassakre med en Grønthøster, netop 2 dage før at Turister indvaderede marker med de 50.000 vildtvoksne fredede Orkidér, der gjorde udslaget… men jeg lurrede bag en SLÅEN da de kiggede ud over den nyslåede ENG 😛

Man kan godt trampe på dem i bare tæer, de stikker ikke 😛

Den var bare som om at der var nogen der fulgte med, da jeg krøb under det elektriske HEGN og Trampede LØS på Planterne, måske der findes en Gud, og han lod sig vise igår…

Ugh ha da da en Sniper i SKYEN, sikke nowet SNAWZ Hr. Schwantz

 

Måske det bare var Prikskytten fra Slikkenborg der lavede alle de RØDE pletter, Snavsdianeren kan nemlig gøre sig usynlig, lidt som når man sidder på Bistandskontoret, og nogen der tror man YDER noget ser en sidde der i tiggerrækken, sikke dog usynlig man så kan blive 🙂

Når hegnet er lukket bides Hvalpene, eller nowet i den henretning (der blev jeg da vist lige Prikdianersnavsesjaw)

På min facebookopdatering, kredser emnet meget om SEX i disse uliderlige dage. Bistandssex er 1 gang månedlig, og lige nøjagtig så lidt at man kan leve aFFF det. Når man så endelig får noget SEX, så er det fandme ØKOLIGISK, i ved der hvor man ikke sprøjter!!!

Hvis man sutter på Stearinlysene til Juletræet, kan de risikere at smelte.sikke nowet GRIS

I går ville jeg lige stege mig en Parmasanostepandekagetarteletskål, det gik bestemt også godt, lige indtil min venstre hånd besluttede sig for at LEGE Parmasanostekagetarteletskål, så da jeg med venstre hånd løfter stegepanden, og rager rundt i de 2 liter KOGENDE Olivenolie, så skal overfladen på venstre hånd da lige mærke hvordan det føles, skulle hilse fra venstre hånd og KRAFTIGT advare med at prøve det derhjemme, og den højre syntes bare jeg er dejlig 😛

Skulle hilse fra den HØJRE hånd og sige at den slap fra Oliveolieattentatet, det var der én der blev glad for 🙂

Jeg har efterhånden opnået HELTESTATUS i Krosjang bagning, jeg fylder dem med alverdens ting, skinke og ost eller Chokoladestykker og Marzipan… Når de er aFFFkølede, skal man være hurtig til at smage, ellers er det min erfaring at de fordamper… Måske jeg DER skal finde svaret på at vægten nu igen siger 100 kg RENT og jeg har TANDPINE (medlidenhedskontoen you know)

LIDT Pral skal der vel til for at tiltrække de lækre KÆLLINGERS opmærksomhed, jeg er også god mod DYR 😛

Driverhuset med nyt TAG, er nu blevet Daghule for mine dejlige Børnebørn, Børnebørnene ÆLSKAR bare HALM og SKO.

Hud er hud, det der sidder der først er Forhud, med mindre at man er konverteret til religioner der forbyder FORHUD, her kunne jeg da godt lige vide hvad de Præster brugte som argument for at få DEN klippet aFFF: Hør her kære venner, Gud skabte alt i sit eget billede, desværre har der sneget sig noget FORHUD på spidsen aFFF din TISSEMAND, det skal du lige få KLIPPET aFFF i Kirketiden 😛

Måske jeg skulle overveje lidt Hudpleje, jeg kunne jo starte med at få Huddamen til at kigge lidt på Forhuden først, det ligger ligesom i ordet Forhud= Først Hud… Jeg er ved længerevarende behandling aFFF forhuden istand til selv at lever større mængder aFFF Lunt Creme 😛

Halmballeattentatet i driverhuset, børnebørnene elsker denne lune hule 😉

Snavsdianer kan du som Prikskytte ikke lige give mig et hint om HVAD du har på uniformen, det gør ikke noget billedet er utydeligt, skal bare se om det er de samme jeg har – HAR HAR HAR

SnavseKim, vis os nu dine Gradueringer