Arkiv for 8. maj 2011

Efterfølgende afholdt vi mesterskaber i Snørebåndsbidning

Jow, den danske sprog er en svært en, det er lige før man flimser når man hører Kamellåso…

Hjørnebamsen som for det meste gemte sin FEDE og LASKEDE krop i Hjørnerne, var ikke til pæn brug efter mødet med Negeren… Det kan da godt være at han blev sur ovet at blive stoppet på TEKNISK Knokaut, som Drilleren naturligvis havde forhudset allerede før kampen, men Drillere er jo så forhudsigelige.

Vivi Spæk er en sylfide ved siden aFFF hjørnebamsen

Jeg fik min LEVER testet, og det var en hel rar fornemmelse at få ONDT når man drikker ØL og SPRUT, men jeg holdt også til 5 omgang før jeg faldt i søvn og måtte i komakassen…

Blodpølsen fik sig en på øjet

Heldig avis havde jeg optaget samtlige 14 timer, så dem så jeg idag hvor jeg huskede lidt bedre hvad det var jeg egentlig så, og Tøffe bankede Rene Dif, det spolede jeg lige tilbage 3 gange, for det var da rart at se det fjols få nogle tæv, de skulle bare ikke have haft hjelme på, eller handsker så ville det have været meget sjovere, og knap så langt Tøffe er en bette sej satan…

Bamsehygge i Haven

Det var så Drillerens kommentarer til den boksekamp, og jeg nævner det ALDRIG igen, tror jeg nok 😛

Drilleren i TOPFORM før det store BRAG

PS. Hvis nogen aFFF Drillerens læsere der vil give mig 10 millioner, så skal jeg nok tæve dem allesammen på en gang, min krop er lidt mere lasket end Brians, men jeg slår meget hårdere…

Hvis der er nogen der siger TÆVEpatter, så får de TÆV 😛