Arkiv for 30. maj 2011

Pigerne ved jo godt hvad der skal ske, når FAR siger: Så nu er Svinet vasket!!! Så er der gjort klar til en omgang dejlig GRIS… Skrev lidt om det på min Blog på 24sekunder igår, men den lukker jeg idag når Gårdvagten kommer og trøster Meldefingrene, såhhhh såhhhhh såhhhhh…

Det Hellige SVIN FØR vask

Så har jeg også bedre tid til mit bierhverv som Snigskytte med prikcertifikat og Fjer i Hatten i Tzusla 😛

Prikdianersnavsen, Mormor, Blogbøssen Stigmata, Bjergvikaren, Knallertdan, KlOTZhansen, Bjællebåttede, Busbimsen og ALLE de andre Overførselsindkomster, har efter en hård weekend godt ømme meldefingre, og så er det godt at Gårdvagten nu kommer og redder dem allesammen fra denne elendighed, stalker, snylter, og Driller, som HELE tiden Driller de små (hmmm her tænkes på kapasitet i hovedet) – HAR HAR HAR

SVINET kom i BAD

Men JO, jeg var på Grisebassen hele dagen… Fandt den skønneste SO i en have, og troede at det var en aFFF de SÆDvanlige Gipsfigurer, som der går 45 aFFF på dusinet, den havde stået flere år i vejr og vind, og dem der i tidernes morgen havde MALET den HVID, havde skammet sig over DET attentat og blot forladt den til naturens nedbrydelse.

Et GLAD helligt SVIN

Jeg syntes den var pæn, og ville lige VASKE SVINET, så begyndte MALINGEN at falde aFFF, og indenunder kunne jeg se at SVINET var lavet aFFF Mormor eller Marmor eller hvad det nu hedder, og der var lagt mange timers håndværk i at få selv SVINEBØRSTER til at fremstå ret tydeligt, så hele eftermiddagen sad jeg og aFFFrensede SVINET nænsomt, som kun en Driller kan gøre det.

Dyreryg er også FLÆSKESVÆR, men en GRIS kan også have Filipenser HUSK DET 😛

Kogende vand, brun SÆBE, Rodalon og andre giftigheder blev hældt ned over SVINET, og jeg følte mig hensat til en Kogefase på en Øfferifabrik, og kom til at tænke på Nasser Khaders hilsen til Henrik Quorttup: Han er et SVIN, det er SVINSK aFFF ham, jeg er bare så Gryntende GAL, og ham den skaldede skal jeg nok ORNE 🙂

Hvis vi nkunne få lidt Næsehår fra Per Jensen Halsnæs, så kunne den nemt med lidt LIM komme til at ligne et Vildsvin

Noget aFFF malingen kunne pilles aFFF som huden på en solskoldet skulder, og andet skulle skrabes forsigtigt aFFF med en SPIDS kniv, så JO, jeg har brugt megen tid i SKRIDTET på SVINET, for der var koncentrationen aFFF Maling ret stor…

Men nu er SVINET helt rent, skal lige have en gang behandling aFFF en Autolakerer, og så skal jeg have den LAKERET når alle detaljer er opmalet, det bliver den dejligste GRIS i DK, og jeg er GLAD for at jeg FANDTog FIK den 😛

Imorgen er FERIEN forbi, så står den på 4 timers retsmøde i Lyngby, og derefter hjem til Hundehvalpene som jeg nu ikke har set siden den 26 Maj… Håber mine Døtre har passet godt på dem, for den uge hvor jeg kommer hjem er den sidste uge jeg får sammen med dem, så flytter de hjemmefra efter 9 ugers hektisk bekendtskab, og mon ikke der triller en tåre når de REJSER…

Nogle får alvorligt travlt med at svare på spørgsmål, der bliver en anelse travlt i Folkekirken, men så får de også prøvet det. Det bliver en helt NY oplevelse for dem, Myrer og Menighedsråd har en underlig adfærd... her har Jens Hapsgård fundet lidt RÅDNE bær, som han leder flokken hen imod 😛

Der er menighedsrådsmøde kl 19 i Sognegården, og jeg håber at komme hjem og deltage i dette møde, jeg har stillet Formanden nogle spørgsmål, som han ikke har ønsket at svare på… Men når man spørger et Menighedsråd, så er det klart at de svarer, selvom det kan være MEGET svært med spørgsmål om medarbejderpleje, arbejdsmiljøregler, gravdybder og Dræn i forbindelse med Jordbegravelser for som reglerne foreskriver er der vist noget der halter en smule, selvom Marstal er en GAMMEL Skipperby, så er det ganske urimeligt, og uetisk at begravelser IKKE kan foregå efter gældende LOV, men at Kister nærmest SØSÆTTES i stedet for JORDBEGRAVES:

Drilleren vil naturligvis følge op på sagen og med billeddokumentation bevise, at det er ganske få undtagelser der ikke SOPPER i vand, visse grave skal manuel pumpes til et kvarter før kisten nedsænkes… En arbejdsopgave for et menighedsråd, men som der naturligvis ikke kan være tid til, når man skal bruge alt krudtet på at tilsvine og aFFFskedige medarbejdere…
 

Til den Drillerlæser der har fulgt med i Drillerens beskadigede hånd, så kan jeg fortælle at HUDEN nu næsten er faldet aFFF, og der er spredte dybere betændte sår, som kræver Lægebehandling og godt med ØL

 Blogbøssen Stigmata kan IKKE lide Karsekaj

Karsekaj er en rigtig FRÆKKERT