Arkiv for 17. maj 2011

Bemærk at Kamphunden har taget form som en Sugekop, den har lige ændret status efter at jeg så en fjernsynsudsendelse hvor en Dyrlæge GRÆD 😛

 

Nej jeg er ikke igang med at synge en sang med Dick og Gay, det er den kolde konstatering at undergangen er NÆR, jeg hørte selv Villig Snøvldahl sige at Efterlønnen var solgt til 4 TYKKE Toldere i Kruså, han undlod at sige det på ENGELSK, men det var MORSOMT alligevel.

Når Johnny Margrethe skal tage første spadestik foregår det med en Spade aFFF GULD, som graver noget tørt Spagnum op aFFF et hul, når Drilleren foretager 1 Spadestik foregår det med en 17 meter lang Spade i svær lerjord tilført Byggeaffald 😛

4 TYKKE Toldere i Kruså, jeg har engang haft problemer med en Gammel Politimand i SÆD, men det tør jeg ikke skrive noget om før Jens Hapsgård har været i Brugsen og hente 5 kasser Snaps, og 1 palle Læbestift til Kylle Gylle…

Jeg ved ikke hvad en Høm Hømmer er, og jeg tør slet ikke komme med et gæt

Igår regnede det hele dagen, så jeg gik en lang tur med Hundene, min nabo var ikke hjemme så vi skyndte os at gå hjem igen, jeg havde lige et par huller jeg skulle have gravet, så jeg fandt den lange SPADE frem og fik derved pådraget mig en alvorlig arbejdsskade, idet min hud svulmede op og efterlod store blæner med en klar vædske i i begge håndflader, det fænomen har jeg kun set én gang før og det var da jeg gav klOTZhans hånden, han havde det dog kun i denne højre hånd, det er MEGET MYSTISK 😛

Sejlerfolket er i dyb økonomisk krise, det er Regeringens skyld, lad os strakt få indvalgt Ensomhedslisten Kamel Johanna, så kan General Dryptud blive Finansmedister, så er der snart ikke flere både tilbage, og man skal ikke unødvendigt opsætte nye udhængsskabe og andet opreklameret gøgl 😛

Imorgen kl 12 slutter Drillerens store konkurrence, der er indtil videre kun kommet et gæt på hvormange klik Drilleren har haft siden 26.12.2009, så hvis der ikke kommer andre, så bliver det forholdsvis nemt at finde en vinder, og da Jorden alligevel går under den 21.05.2011, smider drilleren galant 50 kroner oveni puljen, og 1 HEL pakke Økologiske Ota Solgryn!!

Godt jeg ikke ved hvad dag og natafffald er, og jeg skal ikke nyde noget aFFF at gætte

Eftersom der snart ikke er nogen tilbage at Drille, så er det godt at Jorden går under snart, min gode Motorsofacykelmekaniker Snavsdianeren får så heller ikke alle de problemer med DAMPbørn, Kræftsyg MOR, og arbejdsløs Kone og problemerne med at få pengene som statsfinancieret Flaskedreng til at slå til, og det kan godt være svært selvom den fik Varmepenge tilbage, som lige dækkede udgifterne til Køkkenrulle til 4 småbørns NÆSER og nåhhh ja, vi ved vist godt allesammen hvad KØKKENRULLE er godt til. Forebyggende foranstaltning for at der ikke bliver våde pletter i sengen, og lagenet kommer til at lugte en smule SØDT.

Minder mig lidt om en sag fra Tolne, der brugte man også lidt aFFF hvert i betonblandingen til Carporten 😛

Den sigtede far i Brønderslevsagen havde denne forklaring om hvordan hans Datter kunne  får sæd på sig der matchede hans DNA, han tørte Penis aFFF i Dynen når han var færdig, havde jeg været Dommer i den sag, så havde han fået livstid for den slags perversiteter, han kunne da have brugt Gardinerne som vi andre gør, undtagen når det foregår på Køkkenbordet, for der er nemlig Persienner for vinduet.

Hvil i fred min SKAT

Jeg fik plantet en Gudeblomst, en Dværgfigen samt en Viftepalme på mit lille sted, så der kan snart ikke plantes mere og jeg er spændt på hvornår andre begynder at fravige 2 Thujaer, en Fugleredegran og en Krybende Ene omgivet aFFF en HÆK aFFF Taks samt den obligationske skiveskårne Sten med broncebogstaver… Det er da sjovere med Stikkelsbærkiwi og Kunstnerfremstillede sten med planter i.

Fy for py for, ikke alene er vandet koldere end i 1989 - det virker også en smule lavere selv om vandstandende stiger og PLA PLA PLA 😛

Vi skriver den 17 Maj, i 1989 havde jeg været i HAVET og bade for 17 dage siden, og vandet var 18 grader… Mens jeg skriver dette har jeg lige påfyldt Brændeovnen endnu et par stykker brænde udformet som TRÆ, det REGNER og BLÆSER så jeg vil køre til Bageren og hente mig et rundstykke, håber der er LUFT i Cyklen.

DNA på den fundne KNIV viste: Skinke, Ost, Rom, Papvin, Nikotin, Sod, sædrester, så gad hvide hvem den har tilhørt???