Arkiv for 20. maj 2011

Graverpatruljen undersøger Driverhuset for Narkotika og falske pengesedler

Efter at jeg nu på fornemste vis var fjernet som Chef i Lundtofteparken, så havde jeg lidt mellemværender som ikke helt var aFFFsluttet. Willy Hansen som er Inspektør i DAB på Finsensvej i Kbh, skulle stå for den praktiske del, han skulle fjerne min private dagbog, og mine udgiftsbillag så jeg ikke kunne dokumentere overarbejde og beløb udbetalt aFFF egen Lomme…

Jeg var kommet til at smøre min arm ind i Bumsecreme og DYR Bodylotion, og straks gik DRÆBERNE til angreb

Han bliver senere DØMT til at UDLEVERE disse ting, men her mange år efter er der stadig intet sket, Ulla Bak ringer og siger at hun skal have 15.000 kr til mad til en Legolandstur (det var mens jeg var ansat) og det skal være i kontanter og her og nu, da hun den kommende dag skulle aFFFlevere Bestyrtelsens regnskab til DAB, så jeg måtte ned og slagte Sparegrisen så Ulla kunne få sine penge.

Hulgraverpatruljen er på sporet aFFF et HUL

Jeg betaler via en bankoverførsel 18.400 kr til Busselskabet, naturligvis aFFF egen lomme, det manglede da bare… Jeg betaler er del beboere kontante beløb efter aFFFtale med DAB, der havde været tøbrud, og vi fik samtlige udluftningskanaler renset ved den lejlighed, og beboerne fik SORTE badeværelser som de fleste selv kunne rengøre mod at vi betalte dem for at gøre det, og der laves i alle tilfælde BLÅ udgiftsbillag, som beboeren skriver under på at de havde modtaget penge.

Far er det rigtigt at Politiet kunne finde på at aFFFlive os??? - Tjaaa men jeg siger bare at i er Kaniner så bare rolig Lillepigen 😛

De billag skaffede Willy Hansen så aFFF vejen, hokus pokus… Pia Jeppesen som er Personalechef ved DAB får den tanke at jeg skulle have stjålet penge til de busser der kørte til Legoland, altså havde jeg HUGGET BØRNENES penge, derudover havde jeg solgt Lundtofteparkens lastbil, og stoppet pengene i egen lomme…

Opel Kadett 😛

Pia ringer derefter til min bank, og forlanger at få 18.400 kr udbetalt, jeg havde lidt penge til at stå på KONTOEN, så Banken overfører uden videre pengene til hende, jeg opdager at pengene er trukket på min konto og må nok erkende at jeg blev en smule PAFFF, Banken kunne fortælle mig at de havde overført pengene til DAB på Pia Jeppesens foranledning, da der lå en Politianmeldelse på mig, for at skulle have begået BEDRAGERI…

Min dejlige veninde Ahhhnita

Jeg havde endnu intet hørt om denne anmeldelse, men 2 dage senere bliver jeg hentet til aFFFhøring ved Kriminal Politiet i Virum, sigtet for bedrageri!!!

Politiet ville nu have oplyst om mine bankforbindelser, og hvorfor jeg havde så mange penge stående på min KONTO, og de fik samtlige transaktioner på mine konti for de sidste 3 år tilbage sendt på udskrift aFFF banken… Jeg var nu SIGTET for bedrageri, noget som jeg ikke fattede en meter aFFF.

Det fremgik TYDELIGT aFFF mine dispositioner, at jeg havde aFFFregnet med ALT hvad jeg skulle aFFFregne med, og Politidamen kløede sig lidt i skægget..

Drilleren og Unodræberen, den er ved at forberede sig på en tilværelse som Kanin

Jeg får nu JOB som Chef på Hellerup Kirkegård, og lønnen var rimelig. men efter 1,5 dag bliver jeg kaldt op til Personalechefen Per fra Gentofte Kommune, han kan fortælle mig at jeg er FYRET, da der ligger en bedragerisag mod mig ved Politiet, og man kunne sørme ikke have en betroet medarbejder i en ledende stilling ved Kommunen, som havde sådan en sigtelse hængende over hovedet, og her hjalp det ikke noget at jeg sagde at den sag ville jeg blive frikendt for, da det var ren chikane fra min tidligere arbejdsgiver.

Hvor havde de nu fået de oplysninger fra, tjoooo den gode Socialkammerat Leif Luxhøj, som var medlem aFFF afdelingsbestyrtelsen, og som arbejdede i Lyngby Tårbæk kommune, havde da lige ringet til min arbejdsgiver og fortalt hvor kriminel jeg var…

Børnene lærer Synkronsvømning, her dykkes der som de indledende øvelser

Jeg får så job i Lejerbo som Chef i Mjølnerparken, også her hører de pludselig om historien via AFFFdelingsbestyrelsen i Lundtofte, men jeg lover dem at kontakte Politiet for at få besked om hvor min “sag” stod, en RAR gammel Kriminalbetjent Knudsen tager imod, og vi gennemgår sagen med sigtelser holdt op mod beviserne – Herefter klør han sig lidt på patterne og siger TØRT: Hvorfor fanden er der overhovedet en sag på det her, du har jo i den grad dokumenteret at du ikke har foretaget dig noget ulovligt, og jeg får lige Juristerne til at få den sag lukket, det kan du sgu da ikke gå og vente på i et år, som på daværende tidspunkt var gået.

3 dage senere kommer der brev fra Politiet at alle sigtelser var frafaldet, altså havde JEG ikke bedraget nogen, men hvem havde så, for der manglede penge???

Det ser sort ud

Jeg skal nok aFFFholde mig fra at skrive hvad jeg tror, men da sigtelserne bortfaldt, og kravet ikke blev kørt som Civilt søgsmål aFFF AFFFdelingsbestyrtelsen, så kunne jeg med at flytte rundt på Røde og Grønne kugler på Kuglerammen (flintetidens svar på en lommeregner) godt regne ud hvur HUNDEN var begravet.

Nå, men når jeg nu ikke havde taget DERES PENGE, og sagen ved Politiet viste at DE havde taget MINE PENGE, så ville jeg da gerne have disse penge retur, Legolandsturen med mad og BUSSER, Blå udgiftsbillag, feriepenge, overarbejde mm beløb sig til et anseeligt beløb, men DAB var sgu ikke sådan at få pengene ud aFFF…

Nyt Hundehus, FAR har lovet os at vi får NYT tag på i morgen, altså hvis han kan holde sig ÆDRU 😛

Jeg kontaktede derfor min Advokat Karin og bad hende om at stævne fjolserne, det var vel rimelig simpelt??? – Det var det så ikke, for de mente nu pludselig at JEG skyldte DEM penge for huslejerestance mv… Huslejerestancen skulle være opstået efter at jeg for længst VAR flyttet, og andre beboere for længst var indflyttet i lejemålet…

Mit indskud på 15.000 var nu pludselig også blevet væk, og min Brusekabine var flyttet hjem til Lene Møllenberg, ak ja som verden dog er forunderlig… men NU skal vi sateme i retten og så må vi se hvad en Dommer der kan finde ud aFFF, retsmødet er i Lyngby ret den 31 maj kl 09.30 og det morsomme er at JEG står som INDSTÆVNET (mødet er offentligt)???

Gravervikar til Marstal er fundet, den er vant til at gå i snor og Logre med halen på de rigtige tidspunkter

Nå men det får jeg nok en uddybende forklaring på den 26 i København, hvor jeg skal mødes med min Advokat for at planlægge sagen… Pyhhhhhhhh

Men hvad nu hvis Jorden går under den 21 som forudsagt aFFF Prutfeter og selveste Biblen??? – Ja det er sgu da godtnok træls så, men vi får se!!! HAR HAR HAR & BVADDRRRRRR

Skulle Jorden gå under, så får jeg heller ikke brug for de 10 billeter jeg har købt til Tarteletfestivalen i Odense den 6 & 7 august, det ville dæleme være surt 🙂

http://www.odensetarteletfestival.dk/