Arkiv for 5. maj 2011

Hvis du har en smule tid i overskud, så SE lige Radio Karen… Det er intet mindre end genialt lavet… 9 minutter inde i dette klip danser en morsomt retarderet rundt med en hammer samtidig med at der balanceres med en banan på panden…

Undskyld mig, men er jeg den eneste der kan se bloglivet i Radio Karen – Axel minder i høj grad om Otz, Eumodstanderen om Mormor osv…

Jeg har trods min forholdsvis ringe begavelse en veludviklet form for HOMOristisk sans.

Det er de samme mennesker der stort set ringer ind, dukkerne er gennemført godt lavet, og de valgte klip er så morsomme at jeg indrømmer at det er sgu lige før at jeg kommer til at grine, jeg plejer ellers ikke at grine over selvhøjtidelige mennesker, men det kan jo smutte ind i mellem..

Se Radio Karen, der er mange timers latter, og så slipper man også for at købe en billet til linie 3 stor come back show…