Arkiv for 22. maj 2011

Hmmmm troede at når de HELLIGSTE kom med påstande, så var det i overensstemmelse med sandheden???

Jo jo jo, den skulle være god nok, 14 Missionærer havde udbredt budskabet om Jordens undergang i går kl. 18.07 Dansk tid… Nu har jeg oplevet Marstal Menighedsråd LYVE og MANIPULERE med virkeligheden, og var allerede klar over at dem der påberåber sig at være HELLIGERE end alle os andre, er de værste LØGNERE på denne jord.

Det er MIG der bor lige der bagved sikkerhedsselen, i øvrigt syntes jeg at sikkerhedsseler i Flyvere er unødvendigt, for hvad mon lige det er at den skal redde fra et styrt fra 10 KM højde i et fly der vejer 50 tons???

Men jeg gik og ventede på det ENDElige, havde brugt alle mine penge, spyttet på dem der gik forbi, og urineret ind aFFF menighedsrådsformandens Postkasse, været min dejlige Kæreste UTRO, og onaneret til et billede aFFF Pia Kærsgård på et OFFENTLIG sted, og ting der var VÆRRE…

TSUNAMIIIIII hvor er Duuuuu 😛

Og hvad skete der så, IKKE en SKID… Endnu en SYNLIGT bevis på at jo HELLIGERE man er, jo mere er man fuld aFFF LØGN, og forsøger at få omverdenen til at tro på de fantastiske historier de nu kan finde på, Fy for HELVEDE siger jeg bare, mens jeg kløede mig i skridtet med en Tommestok.

IKKE en eneste revne i Jorden!!!

Men sikke et rod at vågne op til, ikke nok med at mit barskab er tømt og jeg har TØMMERMÆND, min LEVER har lidt stor skade takket være disse dommedagsprutfeter, og jeg skal nu ud og forklare en masse mennesker hvorfor jeg virkede en smule MYSTISK i går, og hvad værre er, jeg skal have slået min Græsplæne.

18.15 Fyn er der sgu også endnu, SATANS osse!!!

18.00 stod jeg på Flyvepladsen medbringende 200 liter Bensin skjult i rejsekufferter, jeg hyrede en lille flyver i 3 timer for jeg ville som den eneste i VERDEN videofilme det Jordskælv der ville destruere hele Jorden, og sælge optagelserne til æhhhhhhhhh 😛

Undergang tsk tsk tsk

Nå men jeg sad trygt i Kabinen og kiggede ned på den JORD som snart ikke var der mere, jeg forklarede Piloten at når det var overstået måtte vi finde et sted at lande, for derefter at begynde forfra med at mangfoldiggøre verden, det var hun vældig med på, og så var det at jeg kom til at tænke på min Læges kloge ord i 1994: Er du sikker på at du ikke vil komme til at fortryde at blive steriliseret???

Pludselig fandt jeg Holger, det kunne jeg godt have været foruden

18.07… Sekunderne efter føltes som TIMER, mit BLIK var fast rettet mod Jorden hvor mine BØRN, mine HUNDE, min SØDE Kæreste og alle mine 3 venner nu snart skulle DØ, jeg kneb en lille tåre og tænkte på om det var egoistisk aFFF mig, ikke at invitere dem med op i flyveren, men jeg skulle jo også have plads til bensinen, så derfor blev de ikke inviteret med…

Piloten grinte ONDSKABSFULDT da jeg nævnte 18.07

18.08 Bilerne kørte endnu der 400 meter nede, og der var ikke en Tsunami at se i miles omkreds, solen skinnede og jeg kunne se at der sad nogen og grillede 2 huse fra hvor jeg bor, så slog det mig pludselig hvad det store massive plankeværk skulle til for, for at holde mig ude fra social omgang med Naboen…

Uno tager Jordens undergang ret roligt, den sov mens det skete 😛

18.09 Jeg klappede på mit ur, sekundviseren kørte stadig rundt og alt åndede FRED og IDYL, jeg spekulerede på om jeg mon var blevet SNYDT endnu engang aFFF en flok Lusede Amatører, Hængerøve og Socialdemokrater???

18.45 var vi ved at gå tør for bensin, så vi besluttede os for at lande… jeg sidder nu med en 50 minutters optagelse aFFF en Ø taget i 400 meters højde, og hvad er det nu lige jeg kan bruge den slags til???

Uno, Plet, Blackie, Guzzi, Rollo & King tager det en smule for aFFFslappet 😛

De HELLIGE som havde lavet beregningerne, og udtalt at DENNE gang var det SIKKERT, fordi det står i Biblen, måtte endnu engang se sig slået aFFF virkeligheden, og konstatere at det så måske blev til OKTOBER – Hov hov hov… Jeg tror ikke mere på Dommedagsprutfeter, Menighedsrådsmedlemmer og andet som burde være sorteret fra under regler om fostervandsprøver og FRI abort!!!

Højt at FLYVE, dybt at FALDE

Verden fortsætter sin ulidelige gang, Snavsdianeren må KÆMPE for den lille hårdt ramte FAMILIE, som indtil videre indeholder:

  1. En Kræftsyg MOR
  2. Et Autistisk og Dampramt barn
  3. En Arbejdsløs Hvalpepedel
  4. En Rusten kommunefinancieret Kymco
  5. Et tilskudsarbejde som Flaskedreng i Skjold Burne
  6. En mislykket Æggekage bagt i OVN
  7. En TOM PUNG da han selv har betalt for Diagnoser på sønnen.

Nu skal man som SÆDvanligt tage Snavsdianerens udtalelser med et par kg salt til, de er aFFFødt aFFF en overdrevent BRUG aFFF Skunk og Fernet Pjanka, indtaget i Vivi Spæks Navle…

Snavsdianerens Æggekage, bagt i Snavseovnen 😛

Men JO, jeg er SKUFFET over at JORDEN stadig findes, der er mange KORS der skal sluges i den lille familie i Fåborg, hvor Lille Lucifer stadig mangler en FAR, og Mormor ser ballet i Fjernsynet…

Sådan aFFFliver man i Slikkenborg, bestikket vender forkert og ved siden aFFF Dildoen ligger der lidt Uglegylp

Jeg må vist hellere få fat i en Krisepsykolog, den langhårede Græsplæne ridder mig nu som en MARE, og jeg vandt heller ikke en Havetraktor i Idé NYT, men da jorden alligevel ikke gik under skal vi se POSITIVT på tingene, der er Tarteletfestival i Odense den 6-7 August og i ÅR skal jeg MED!!!

BREAKING NEWS ——- BREAKING NEWS —–

Snavsdianeren udtaler: JEG er PRIKSKYTTE i MILLI citat slut.

Her måtte Drilleren lige rulle sig i en dynge visne Rabarberblade aFFF grin HAR HAR HAR

com

medlem
Kim

Online: JA
Indlæg: 4190

Send mail

Sådan dér !!
I går – 21:36
Disko -fremgår det i artiklen at det er et specielt tæt beboet område ??( Og man må jo osse lade de forsk.  kvalifikationer komme folk til gode – jeg er eksempelvis prik-skytte i mili )

Besvar

Ugh ha da da, ikke nok med at han er en HØJT dekoreret HELT, han viser hemselige sider aFFF sig selv som Prikskytte – Prikskytter uddannes hovedsagelig i ELITEKORPS/ANTITERRORKORPS, og det er dem der også kaldes Sniper…

Forstår sørme godt at Snavsdianeren alene blev sendt ned for at lukke Tzusla, han er jo den FØDTE Dræber, HOV nu kom der en lille rød plet i min Pande, så må jeg hellere DUKKE mig lidt 😛

Politisniper, – prikskytten der er klar til at befri gidsler eller punktere en bil på 1000 meters… Læs mere · SAS · SAS. Special Air Service