Arkiv for 4. maj 2011

Patter

Jeg har fået mig en lille læser som følger mig i alt hvad jeg skriver, en besættelse som ikke kan slippes, Cola Ligt og Antabussens overmand… Min Lille ven, jeg tror også jeg elsker dig, måske jeg skulle blive Brugsuddeler eller FRISØR…

http://www.24.dk/user/stigmata/perma/2011/05/04/Styrke

Køber mig en Deodorant i morgen og gør mig klar, måske også et par smarte briller UDEN Glas og et par stramme underbukser i SATIN…

Brev fra min DATTER - Hende ELSKER jeg sgu hun vil kun hendes FAR det bedste, selvom han løber fra alle aftaler

Efter en nat UDEN søvn var jeg hyperaktiv hele dagen, min Lever gør nu så smertelig ondt at jeg må droppe alt der er skadeligt for den, herunder lange gåture… Måske jeg for længe siden skulle have tænkt lidt mere over hvad jeg BØD den stakkels LEVER, men det KUNNE jo ikke ramme mig, og forøvrigt holder jeg selv meget aFFF stegt Lever med bløde løg… Men LEVEREN skal nu virkelig passes på, skaden er tilsyneladende sket og så er det kun at VENTE på at forenes med dem jeg holdt aFFF, der kan vist gå et helt halvt år.

Bjællebåttede i Gavehumør, medbring selv en SÆK 😛

Bjællebåttede er kommet i gavehumør, der er VOKSENFILM en hel SÆK fuld, man skal selv have sæk med ved aFFFhentningen for den de er i nu skal sys om til en sommerkjole som skal med på modemessen ved Abbe Pieres klunsere – Nu ved jeg godt hvad VOKSENFILM er, og jeg har da også et par kasser aFFF de saftige, men dem havde jeg tænkt mig at sende Busbimsen i Julegave, hvis jeg er her til den tid???

Dejlig Bæbrun Kommode, den er mage til Snavsdianerens møbler, de er allesammen Bæbrune 😛

Fik et læs hjem fra min Hemselige kælder i Københavnstrup, heriblandt en dejlig Bæbrun kommode som jeg selv har skrabet alt malingen aFFF, det var så moderne dengang i 7erne da jeg arvede den fra mine Bedsteforældre, alt skulle aFFFsyres og der var 42 lag maling på, den havde været beskudt med et luftgevær, så i hullerne kan man stadig se de mange farver den havde haft i storhedstiden.

Bæbrun Køjeseng som jeg fik ganske GRATIS og kom i avisen som NASSER, det mente Palle Plat Reimer!!! HAR HAR HAR

Havde besøg 2 gange i nat, og en gang i formiddags… Måske det var trætheden og smerterne i højre side under ribbenene der spillede mig et puds??? – Først sad jeg alene i mørket og forsøgte at rejse mig, men det gjorde for ondt og jeg så NOGET udenfor vinduerne. da jeg langet om længe valgte at gå ud og kaste BLOD op på Toilettet, så jeg en mørk skygge passere mig, troede at det var DØDEN der kom for at hente mig.

Varme ahhhhhhh

Tilbage i stuen gav jeg Brændeovnen godt med træ, og der bredte sig en VARME i stuen som gjorde mig TØRSTIG, og jeg drak et glas vand, det smagte MODBYDELIGT men jeg turde ikke engang at tage en ØL, selvom der stod iskolde ude på lageret…

Flag Hjelme, aFFFlagte bukser og trøjer er nu deponeret i stalden

Ser til min SKRÆK at en LEVER kun tåler 1 liter ØL om dagen, jamen Herregud, det er 4-5 bajere som jeg plejer at drikke pr KVARTER, så tror da fanden at Leveren ikke længere kan følge med, det næste der kommer til at ske er at jeg ikke længere kan tåle Proteiner, og så skulle det ifølge påliderlig kilde gå ret stærkt med at blive KineserGUL over hele kroppen, så får jeg endelig mit største ønske opfyldt om at komme til at ligne Homer Simpson…

Jeg skal ligge i øverste venstre hjørne under den lille sten som er lavet aFFF min gode ven John Rud, min Urne kommer til at stå på Gittes BRYST - Det giver mig en indre ro at Børnene godt ved DET!!!

Da jeg PLEJEDE mine “Børnebørn” Hvalpene i formiddags, så gøs jeg da en passerede mig bag ryggen, men der var ikke nogen men jeg fornemmede tydeligt at det skete, og jeg besluttede mig for at køre på Kirkegården og få talt ud med en som er der fast på det sted jeg også skal være. Da jeg havde fået snakket kørte jeg langsomt ned over Kirkegården, jeg ville ned i den friske luft ved HAVET, som lå der så forbandet SMUKT og BLÅT, det var næsten mere blåt der i solen end det plejede at være, og jeg kunne høre vadefuglene kommunikere.

BAREN er RYDDET, og kogekedlen flyttet 😉

Midt på Kirkegården stod der en jeg kendte, KIRKEVÆRGEN Bjarme Møller, i ved ham med Svigerdatteren Karina Dreymann. Først så det ud til at han ville stoppe min kørsel, men han trådte tilside og HILSTE, nu har jeg ikke det helt store behov for at hilse på nogen der beskylder mig for eksempelvis TYVERI, og får sin Svigerdatter til at skrive en klage til Menighedsrådet, så jeg gloede bare mærkeligt på denne stakkel aFFF et menneske, som føler sig højt hævet over andre.

Dejligt at få gulvet vasket, det dufter aFFF Ajax over det hele og Ota Solgryn

Da jeg havde holdt ved havet og set færgen komme ind, syntes jeg at frosten bed i mine beskidte joggingbukser, og der begyndte at blæse op og småregne. Jeg tog hjelmen på og kørte hjem med de varer jeg havde Købt i Superbrugsen, for de penge jeg til lejligheden havde hævet i banken, kassen som stod mellem mine ben var så fyldt at Ærterne var ved at blæse aFFF, og der var ikke plads under sædet, for der lå i forvejen toppen af det der faldt på gulvet da jeg købte for 600 kr LOTTO i Tobaksafdelingen, SØD ekspedient i øvrigt, han var ny og meget flink.

Hvis jeg DØR snart, vil jeg følge Uno fra min HIMMEL og håbe at Børnene vil tage sig aFFF ham og de andre DYR...

På Møllevejen så jeg en TYND mand med Pelle Jarmerskæg iført sort skindjakke komme cyklende, jeg VED at han også så MIG selvom cyklen rystede da vi passerede hinanden, gad vide om det er rart at have så dårlig samvittighed at man ligefrem forsøger at gøre sig usynlig. Herregud det eneste han har gjort er at give mig en advarsel SKRIFTLIG for ikke at være på arbejde, kaldt mig Alkoholiker, og andre bagateller som medførte at jeg nu skal leve aFFF den smule penge jeg fik i erstatning for min Kone.

Jeg har sat lys i mit vindue, det er den 4 maj… Lige idag er det GODT med levende lys, og jeg syntes faktisk at det HYGGER lidt.

"Kvinderne" her i huset SKAL være tålmodige til de BLØDER, thats IT

Jeg fik ryddet op, Julekasserne blev båret i stalden for det har jo været Påske, og så er det KUN Gittes Julestue som er fremme, + et par andre Juleting som vi altid lod hænge hele året. Hvalpene hyler, de har ellers fået rigelig med mad og omsorg i dag, jeg ELSKER at kaste min KÆRLIGHED på disse små dejlige væsener, og se deres glæde når de hører min stemme og jeg løfter dem op og NUSSER med dem, de kvitterer med at slikke mig i ansigtet, og flå deres MORS patter til blods… Nu må jeg så tage over et stykke tid mens hun HELER, de er sgu HÅRDE ved hende og jeg må beskytte hende lidt, hvilket snart kan ses på bidmærkerne på min hage og skinneben.

Leg med os MOR, vi er VILDE med dig, og lidt med Bedstefar 😛

I morgen vil jeg lave en lækker Gullash, fik nogle lækre Pakistanske krydderier aFFF min GODE veninde fra Amager, så dressinges er sat i blød, og så vil jeg SMOVSE i det i 2 dage… Håber min Datter, eller dem begge her på Øen kommer forbi og spiser med, jeg vil ikke invitere… Men der var LÆKKER Oksekød i strimler i Brugsen, og Slagteren er en HØJ pæn MAND – 2 pakker for 100 kroner…

Kanin BORTGIVES

Købte Danske Jordbær, 25 kroner for 12 stk – FLØDE skal der til og jeg har smagt på dem, og de smagte aFFF sommer, håber at sommeren bliver god og VARM så græsset rigtig kan komme til at GRO, Krabben har lovet mig at jeg vinder en Husquarna Klipper, og jeg kan se at det er det link de fleste har klikket sig ind på, så hvis NOGEN vinder den for snuden aFFF mig, så bliver jeg så sur at jeg køber en selv…

HVEM skal arve Medisterbilen???