21 september 2017

Posted: 21. oktober 2019 in Uncategorized

Det lyder lidt som om, at der var fløjet nogen ind i et par bjerghytter nær polargrænsen, men pyt.

Men nej, der var startet en alvorlig brand i et gammel stråtægt hus, som var opført det herrens år 1960, i en forrygende snestorm.

Ja, Drilleren var sgu gået hen og blev FORELSKET, men det skulle vise sig ikke var så nemt, den nye kæreste var hele 5 år yngre, og var ved nærmere bekendtskab, nok mere til noget helt andet end en gammel Driller.

Der var fra dag 1 vældige restriktioner på samværet med den nye kærlighed, man kunne ikke bare sådan komme brasende, der kunne jo sidde en veninde eller en “kammerat”, og så er det jo klart at så kunne Drilleren trække et nummer i automaten😂men pyt

Tiden gik, først blev den ene alvorligt syg, og den anden prøvede at støtte og hjælpe, men aldrig så snart hun var hjemme, før at så kunne Drilleren stille sig op i køen igen, det var mere tiltrækkende, at sidde med et glas kølig vin sammen med en nabo, og romantisere og kigge på stjerner, eller sidde med en hjerteveninde og spise Rejer, men pyt.

Og sådan gik livet videre, Facebook blev plastret til med yderst kærlige billeder, hvor hun poserede med en anden mand, men Drilleren kunne være helt rolig, han var jo bøsse, eller noget i den retning, men hendes kærlighed til ham fornægtede sig ikke, aldrig har jeg set så meget kærlighed, og ikke mindst ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ hun kunne drysse udover ham, men PYT, eller noget…

Så var der byture med veninden, og da Drilleren ALDRIG går på værtshus, nåeh ja, og så selvfølgelig heller ikke var inviteret, så skulle der scores, især en mand hang hun meget på, og jeg fandt aldrig helt ud af hvorfor at jeg skulle have billeder af omklamringen, men pyt

Drilleren var stadig forelsket, og han kendte godt den vidunderlige samhørighed, varme i kroppen, blodets brusen, glæden ved at se og gå hånd i hånd med sin store KÆRLIGHED, Drilleren havde jo prøvet det før, og det holdt 24 år, til døden satte en stopper for det🤗

Nu ved jeg ikke så meget om kærlighed, men jeg kan finde det mærkeligt at man inviterer en gammel ekskæreste på et forlænget weekendophold, og have ham boende, ja, det er måske mig, men tror ikke på at jeg kunne finde på det, og HVIS jeg gjorde, så tror jeg ikke hun ville have syntes det ville være særligt sjovt, men pyt 🤔🤔🤔

Flere, næhhhh faktisk ret mange ture til hovedstaden, hvor hun skulle passe en syg mor, nå ja, og selvfølgelig drikke vin med “bøssen”, og en lille håndfuld ekskærester, men pyt.

Nu er der idag, gået nøjagtig gået 2 år og 1 måned, og for 21dage siden tog hun så en taxi hjem, nå ja, og inviterede selvfølgelig chaufføren på en kop kaffe, der kom rigtig gang i flirteriet, mere end da vi var kærester, og Guds fred med det, men en ting er at være kærester, noget andet er at opdage at hun på Facebook stod som single 😂😂😂

Vi har i det par år oplevet lidt af hvert, masser af skuffelser, løben fra aftaler i en lind strøm, dog skal det nævnes, at hun egentlig var til stor hjælp efter at Drilleren kørte galt, brækkede og trykkede flere Ribben, og smadrede kravebenet til atomer, hvad hjælpen sådan lige bestod i, tjaaa det ved jeg ikke helt, min arvehund var for stor at gå tur med, så det kunne ikke være det, madlavning og indkøb klarede jeg også selv, og satte suleme selv i opvaskemaskinen, men pyt😂😂

Hen af aften kommer der sms beskeder, og hun vil gerne ses, det skal så lige nævnes, at der selvfølgelig skal oparbejdes en vis funktionspromille, før de invitationer dukker op, og jeg skal naturligvis først lige runde den lokale Netto, efter 3 liter pap og en HEL kasse bajere.

Drilleren har været et dumt 🐷 SVIN, komplimenteret hendes udseende, haft kaffen klar når hun stod op om formiddagen, nusset hendes hår til hun faldt i søvn, hentet og bragt på den trehjulede indvalideknallert, når hun skulle handle ind, til Læge eller på arbejde, lave mad, holde i hånd og trøste når livet var svært, men pyt.

Det er nu også mere rart at blive nusset i søvn af naboens søn på 19, når sommerfesten var blevet lige våd nok, gå i byen, have alene tid med naboen, der så lige kan fikse radiatoren, sætte hylder op oma, skrive og mødes med ekskærester, og naturligvis besøge en tidligere kærestes mor.

Syntes jeg fornemmer at forholdet er løbet ud, men det har jeg syntes længe, jeg skal virkelig oppe mig hvis dette projekt skal lykkedes, sådan lød beskeden på Messenger, men pyt 🤔

Jeg KAN ikke gøre mere end jeg har gjort, og hvis jeg kunne, ville jeg sgu nok ikke gøre det, hvis jeg vil se på en der konstant sidder med en telefon i skødet, spiller spil, og sender ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ud i en lind strøm, så kan jeg sikkert låne en utilpasset skoleelev fra 7 klasse, hvis jeg skulle lave mad, og servicere, kan jeg sikkert godt finde nogen der gider være med😂😂😂

Jamen ved jeg egentlig ret meget om kærlighed, næhhhh åbenbart ikke, men i et forhold på 2år og 1 måned, hvor det kun er den ene part der er FORELSKET, så er der dømt ude, det gør ondt, men jeg lærte en del nyt, smut hvis:

Du må ikke komme på besøg uanmeldt

Du skal høre på hvor skønne andre er

Du skal accepterer at hun tager på byture

Og senest skal du beskyldes for at have bortskaffes 2 rygsække, en lædertaske, en cromecast og 1 ur, man bliver bare så træt.

Tv, glas, bestik, mikroovn, hylder, hjørneskab, kogekedel, støvsuger oma nå men pyt🤔🤔🤔

Kommentarer
  1. tborio siger:

    Jeg bliver ALDRIG for grov i mine kommentarer.

    Jeg syntes du er utrolig tålmodig.
    Tag skeen i den anden hånd og tænk på dig selv.
    Det forhold, du beskriver, gavner dig ikke, tværtimod.

    Hvor er min stærke ven og kollega.

    Kære driller.
    Tænk på dig selv og gør det, der er godt for dig.

    Det, du skriver her, er ikke godt for dig.
    Men pyt.

  2. drilleren siger:

    Nej min ven, burde være skredet for længst, men kærlighed gjorde mig sgu blind.

    Kommer tilbage på fjæsen den 26, men dropper ud afff den, jeg må jo intet skrive😂

Hvis i bliver for GROVE i Jeres KOMMENTARER, så sladrer jeg OGSÅ til Gårdvagten