Mors dags blomsten som jeg gav en mindre formue for 5 år siden, har igen i år sat blomst netop på Mors dag... Jeg GRÆD da jeg så det og lod tankerne flyve frit

Ved et hændeligt uheld er jeg kommet til at se begge dele i dag i fjernsynet, og her skal jeg da ellers lige love for at vi er ude i en kulturkamp der vil noget. Stor blev min skuffelse da Bonderøven hev en mobil op aFFF lommen, jeg troede at mennesker som ham talte i 2 tomme dåser forbundet med et stram snor, men sikke da en overraskelse, jeg kunne næsten ikke få luft.

Der var flere af mine gamle blomster der sagde TAK til MOR, og det forstår jeg sgu godt

Men vi skal se dette GENI plante Tjørn ned gennem et stykke SORT plastic, jeg er sikker på at Søren Rygeost vil rotere i sin grav ovenpå den oplevelse. Bonderøven er jo DOVEN og MAGELIG, men mon ikke Rygeosten har ringet til ham og spurgt om varmegrader under et stykke SORT plastic, for ikke at tale om gødskning og vanding, nå men det skal jeg ikke gøre mig klog på, jeg er jo bare en stakkels arbejdsløs Hundepasser, som er tabt på gulvet aFFF det Psykiatriske netværk.

Lyset jeg tændte for MOR igår brænder stadig, og der går endnu et par dage før det er brændt ned

Supermand derimod, her gik jeg og forestillede mig at det var Snavsdianeren, og det viser sig at være en der hedder Clark Kendt… Det er skidesmart med ham, han løber bare ind i en telefonboks, selvom disse er smule svære at opdrive nutildags, med alt det der moderne Mobiltelefoni. Og skulle man finde en er det aFFF den slags der ser ud som om man har fået en for stor hat på, man kan se benene.

2 sure gamle damer pegede fingre da jeg tog billedet, de sagde noget om at de hellere så at jeg tog Biletten, hvad de så end mente med det

Inde i telefonboksen er der nogen der har spildt noget Ajax på gulvet, der kommer lige sådan en hvirvelvind, og så har han Lange underbukser på, en rød kappe, og en Bøsbimsk tætsidende trøje på med lange ærmer, hans briller er VÆK, og håret sidder helt perfekt, jamen er det ikke mageløst.

Han ligner derefter OVERHOVEDET slet slet ikke Clark Kendt, med mindre at man ved at det er ham… Nu skal jeg ikke skrive noget GRIMT om Louise Lane, eller kvinder generelt… Mennnnn er den ikke lidt for tydelig den der, at hun ikke kan se det tsk tsk tsk. Chefredaktøren for Dejlig News opdager heller ikke en skid, og de undrer sig overhovedet ikke over at når den ene er væk så er den anden der, altså hvor DUM må man være???

Når store stærke mænd i skovmandsskjorter har kærlighed til DYR, så er det jeg spørger mig selv: Hvor er Bubber henne i den sag???

Bonderøver trisser bare rundt ude på Kastagnetgården og malker Geder i en gammel trillebør, så løber næsen lige engang og VUPTI, den klarer bonderøvsjakken, som snart trænger til en Kogevask, hvis man spørger mig.

Bare fordi man er DUM og håbløs gammeldags, det berettiger vel ikke til altid at gå rundt i det samme grimme tøj med snot på ærmerne, eller måske at han i virkeligheden har fået Holgers Mor til at knappe den på ryggen, og den slet ikke KAN komme aFFF.

Her fejrede Børnebørnene MORS dag, tror nu mest at det var MORS Patter de ville have fat i, men sådan er der så meget

Superman kan når han sætter brillerne ned over næsen, og kigger ud over dem se igennem alting, undtagen Louise Lanes Blyunderbukser, men hans forklædning med at have briller på, når han ser ret godt, det er næsten Bubberske dimensioner, når han går undercover og vil bedækkes aFFF en Schæferhund med en lang tunge.

Hansi Hinterseer som har nogle TYKKE mænd i sin stald, som Prutmoter får skældud aFFF en der hedder Palle Palle, han er kun ude på at tjene penge siger Oraklet Palle Palle, aha tænker jeg så – Den havde jeg ikke se komme, jeg troede at det var et Filotropisk foretagende som ikke begav sig ud i at tjene penge, men gjorde det fordi de virkelig brændte for sagen.

Nogle virker mere overdådige end andre, det kender jeg godt fra mig selv

Jeg tror sørme snart at jeg skal lade være med at se så meget fjernsyn, for jeg bliver ganske rundforvirret aFFF alle de nye informationer man får der, ugh ha da da…

I dagens aFFFsnit aFFF Supermand springer en keddel med overtryk i luften, det siger lige svish svish, og så har Supermand gemt 6 voksne mennesker under et stykke rødt Nylon, og der sker dem overhovedet ikke noget som helst. Hvis nogen skyder på ham, stikker han lige brystet frem, og så sker der ham ikke noget. Forstår sørme godt at det er en mand der bliver set op til, alene det at han kan flyve ved at Heile som en Beruset Messersmith en dag i Tivoli, det er FANTASTISK.

Han basker ikke engang med armene for at lette eller holde farten, næhhh frem med armen så flyver vi – Den gamle Supermand faldt aFFF en Hest, blev indvalid fra halsen og ned, han tilbragte resten aFFF livet i en Kørestol med alufælge, en Hest var hvad der skulle til at uskadeliggøre Supermand, det må jeg hellere få sagt til Lex Luther så var han fri for alle de opfindelse for at slå Supermand ihjel.

Her er min teori så at nogen har kommet Grønt Kryptonit under sædet på kørestolen, og det var defor han aldrig kom ud at flyve igen for egen kraft.

Den mørke prik øverst i mit visne græs, er en frisk ung mand som godt gad at slå min Græsplæne, og NEJ det var ikke Peter Pisk, han er mere fedladen og har en mindre TISSEMAND

En anden Bubbermaskering tilhører Zorro, han tager lige et par Bjørnebanditbriller på, og så er han HELT og aldeles ukendelig, så en Hat der er pænere end Busbimsens, og så er det ellers aFFFsted på en SORT Hest kun bevæbnet med et langt skarpt sværd, som aFFF udseende ligner et aFFF dem jeg for nylig fik konfiskeret aFFF en nævenyttig Politimand. Det skulle sidde FAST i SKEDEN!!!

Nu ved jeg ikke hvorvidt han ikke har set Zorro, men et sværd der sidder fast i en SKEDE, det lyder for mig som noge værre Snavsesnak, og de kan da vist være glad for at Jens Hapsgård, og Kylle Gylle ikke hørte den slags, for så var deres ører faldet aFFF i ren flovhed…

her øver jeg mig i at flyve, få sekunder senere var jeg i luften men ikke ret længe

Nå men så Ridder han ellers rundt på hesten, og gør reklame for Fremskridtspartiet ved at ridse Z i alt hvad han kommer i nærheden aFFF, så Kim BÆNKE græder over at årets Sennepsproduktion endnu ikke er færdig.

Lad os nu snart få nogle nye Superhelte, en der kan Ride på Hest som Zorro, Have spidse ører som Batmand, Bryster som Catwoman, se som Supermand, og nægte sig skyldig som Brian Sandberg, DET ville være værd at se på, og kunne de få noget Edderkoppespind ud aFFF fingerspidserne som Spiderman…

Og ej at forglemme kunne bruge en Dildo fremstillet af Grøn kryptonit uden så meget som at komme til at hoste.

Kommentarer
  1. leon siger:

    Hej Martin at Bonderøven bliver nødtil at bruge sort plastik har jo sine årsager men det er så det og jeg har ikke set supermand siden 1864:o)
    Men håber jo at alt går godt på troppe øen ;o)

    Hilsen fra Slagelse hvor solen jo altid skinner.

    • drilleren siger:

      Det er også længe siden vi har set noget til Supermand på Ærø, sidst jeg så noget der overfløj Baggården tror jeg der var tale om et træk GÆS som skulle ud og hærge vore marker og lavere vandstande… Plastic er da glimrende at holde ukrudt væk med, det er jeg skam bekendt med, men på Kirkegårde i DK må man ikke engang grave en lille plasticpyntning ned, og så ruller Bonderøven lige 1.700 meter ud i den danske natur, fy føj siger jeg bare 😛

      Vi har naturligvis ALTID solskin, men det er fordi mine Jordbær skal skynde sig at vokse så jeg kan ÆDE dem 😉

  2. helga siger:

    Du får da bare Bjællebåttede til at sy et kostume til Snavsdianeren – så har du din nye superhelt/tegneseriefigur 🙂

    • drilleren siger:

      Gud ja, jeg har en gammel PLAID jeg alligevel skulle have smidt ud, der er visse brændhuller i og jeg har fået en ny plaid aFFF Asbest, det står så godt til min hat aFFF Staniol… Så kunne man bare sy grisetryner på der hvor hullerne er, det ville passe godt til Snavsdianeren og han ven Vivi Spæk, så kunne Spæk være Robin 😛

Hvis i bliver for GROVE i Jeres KOMMENTARER, så sladrer jeg OGSÅ til Gårdvagten