Gysede, Lille Lucifer har slugt et KORS – Mormor er i oprør

Posted: 11. maj 2011 in Uncategorized
Tags: , , , ,

Rituel aFFFbrænding aFFF regnskaber, rykkere og andet underlødigt som SKAT gerne ville have fundet, nu var det lige før at jeg var kommet til at sige HAR HAR HAR

Lille Lucifer havde været på besøg ved Mormor, her slugte den lille Djævel et KORS. Se det er da en nyhed der vil noget, ikke nok med at han er storforbruger aFFF hårfjerner og polercreme til klovene, nu ÆDER han også MORMORS KORS, jeg må lige udenfor og grine HAR HAR HAR.

JEG vil bare overleve, det er fandeme godt gået SALATHOVED

Jeg gav Politiet et tip om at jeg opbevarede tyvekoster i min lade, kort tid efter kom der 20 mand og en flyttebil og ryddede op for mig, det er en god service fra Politiets side aFFF, så i morgen skal de komme og grave min køkkenhave!!!

Dejligt med lidt uventet hjælp, gad vide hvem det er der har gemt sine tyvekoster ved lille mig ti hi

Jeg fik konfiskeret et par håndvåben og lidt flere sabler selvom jeg sagde at det var til når jeg slagtede Høns, den troede de sgu ikke på og så var de bange for en skotøjsæske med ledninger i, så den kom militæret og hentede, så nu har jeg også mistet mit atomstyrede vækkeur som ikke måtte opbevares sammen med sprængladninger og detonatorer, tsk tsk tsk

KOM an din skrækkelige Hane, så skal jeg sateme plukke dig 😛

Mens de ryddede op havde jeg fået håndjern på, det var nu slet ikke nødvendig for jeg havde da ikke tænkt mig at vinke til dem, en kasse med dyrt værktøj som jeg ikke måtte eje når jeg ikke var låsesmed blev også konfiskeret, den har jeg ellers haft meget fornøjelse aFFF når mine beboere havde låst sig ude, men mon ikke jeg får den tilbage når de finder ud aFFF at jeg ikke har stjålet det…

Mit skønne Bæbrune skrivebord ville de ikke have, jeg sagde at det var Snavsdianerens for hans møbler er Bæbrune allesammen 😛

Vi mænd har det ikke nemt, vi kommer ud aFFF skridtet på en KVINDE, derefter forsøger vi gang på gang at komme derop igen, det er sgu da hjemve der vil noget… Der er iøvrigt en rigtig god grund til at jeg ikke blev Pædofil som Cognacbrølet, jeg kan ikke fordrage BØRN!!!

Nu med viftepalme som jeg naturligvis stjal nede i Superbrugsen

Kommentarer
  1. drilleren siger:

    http://www.24.dk/user/isabelle/perma/2011/05/11/DAGENS_CHOK

    Her kan man læse om Mormors chok, hvad mon det næste den lille Satan kommer i munden og sluger, der er jo i familien en vis tilknytning til den Katolske Kirke, og man har da hørt om at Præsterne der putter mærkelige ting ind i munden på de små messedrenge, og jeg tør vist godt svagt antyde at det er det samme som Bjællebåttede heller ikke vil have i munden 😛

  2. Annelise siger:

    Som sagt, alt de religionshalløj er ikke ufarligt.;-))

    • drilleren siger:

      nej bestemt ikke Mormor har kors og vokslys alle vegne, det næste bliver vel at ungen æder sådan et… Måske han i virkeligheden er født aFFF Mormor siden han allerede er begyndt at sluge kors, måske Mormor har fortalt ham at hen en dag skal hænges op på et ved siden aFFF Messias 😛

  3. helga siger:

    Jeg var lige ved at skrive KORS I RØVEN – gi´ dog ungen en pose MUNDGODT 🙂 men det går jo ikke på din pæne side 🙂

    – ser du har fået ny hønsepasser 😉

  4. leon siger:

    Martin det at få rydet op i laden er vel ikke sådan at foragte og hvis du så skulle få politiet til at grave din køkkenhave er lykken vel gjort og må jo sige at lykken står den kække bi;o)

    Hilsen fra Slagelse hvor solen jo altid skinner.

    • drilleren siger:

      Tror de har lugtet lunten, de er ikke kommet selvom jeg med hæs stemme hviskede i en mobil med taletidskort at der var NARKO 😉
      Men der er tusindvis aFFF blomster i mine Jordbær, så om små 3 uger er de klare til at plukke 😀

  5. cruiserron siger:

    HIR HIR –OG NÅR SÅ DET KORS KOMMER UD IGEN.

    KAN VI ALLESAMMEN SIGE –KORS I RØVEN. SÅ FÅR DET LIGESOM EN BETYDNING.

    OG MORMOR KAN JO BARE SLIKKE DET RENT . DET ER JO ALLIGEVEL LORT DER KOMMER UD AF HENDES MUND. ELLER SPALTE.

    • drilleren siger:

      Gid korset måtte sprætte røvhullet op på Lille Lucifer, så er mødommen taget til når Mormor slæber ham med til messe i Kirken, Præsterne skal have små stramme børn, helst drenge ti hi 😛

  6. Hovsa siger:

    😀

    • drilleren siger:

      Den passer sgu da meget godt – Jeg er også møgbeskidt, sjælen er slidt, men jeg ber ikke til Gud – Den er jeg for længst holdt op med at tro på, men jeg beder indimellem til min aFFFgud ØL det gør så dejlig ondt i leveren 😛

  7. Hovsa siger:

    Hov…sa… det var ikke den som skulle dukke op.. Her er den som skulle lade sin strofe lyde 😀

Hvis i bliver for GROVE i Jeres KOMMENTARER, så sladrer jeg OGSÅ til Gårdvagten