Det lyder som en hyggelig aFFFten i Fistklubben, efter at formanden har haft HÅNDEN oppe i flere minutter, men det er noget mere alvorligt, det handler om at få nowet SPRØJTET ind i kroppen, nåhhh ja, det gør det andet sådan set også, så det var en dårlig sammenligning, her er det dog 208 kr pr SPRØJT…

Jeg skal jo begynde i en 4 måneders behandling, de knækkede tænder SKAL opereres ud, så jeg skal prøve at bedøves i munden for første gang siden jeg gik i første klasse, og tjoooo, det kan godt give mig en smule Tandlægeskræk, når jeg er vågen, men at der er nogen der SKÆRER med en SKARP kniv i min mund 8-9 gange, jeg kunne have valgt København, så kunne jeg være kommet i fuld Narkose, meeennnnn man er vel ikke en TØSEDRENG, og så kan jeg også hører når de siger SATANS også, der kom vi til at skære en NERVE over der vil gøre ham blind på det ene øje og følelsesløs i Næsen 😛

Måske jeg skulle have undladt at søge Lokalanalgesi på Google, for her skal jeg da love for at der kommer nogle sandheder på bordet, ikke alene gør det ONDT som ind i helvede når de PRIKKER med en Kanyle på størrelse med en lillefinger direkte op i Gane og ved HVER tandstump, det skal også tages direkte fra +3 grader, hvilket gør fornøjelsen nærmet GROTESK, og os der har prøvet at knække en trætandstik mellem kindtænderne, ved godt hvad man snakker om…

Nå men efter 3-5 timer i Tandlægestolen pr gang, skal GUMMERNE Hvile, jo TAK det tror jeg på, men efter 4 uger startes der forfra, så skal der bygges knogler i Kæben op, og her skal man bruge knoglemateriale et andet sted fra kroppen, nu ved jeg så ikke helt hvor de vil tage det fra, men jeg har en fornemmelse aFFF at det bliver fra HALEBENET, og så kan jeg ellers gå der resten aFFF mit liv med en smag aFFF RØV i min mund, og opleve at der ikke er noger der gider kysse mig længere, med mindre at de har så dårlig ÅNDE at det er gensidig, og dem har jeg dog mødt et par stykker aFFF, i ved dem man slikker FISSE på med større glæde, end at KYSSE dem 😛

Når så RØVEN sidder godt fast i munden, så går det ellers løs igen, så skal der bores huller i RØV og bestående KÆBE, og der skal skrues Titaniumskruer op i HULLERNE, og så kommer der igen en tid, hvor hævelser og ØMHED skal fortage sig, og så ENDElig, kan de nye falske tænder sættes fast, og der er 30 års GARANTI på at det vil føles fuldstændig som om det var EGNE, og der kan knases flæskesværd til UNDERMUNDEN ikke længere kan følge med…

Jeg vil i den forbindelse godt oponere mod at man putter RØV i min mund, også selvom det er min egen, og jeg vil give Jette Gylle fra Vorteborg Meninghedsråd FULDSTÆNDIG ret i, at RØV burde ikke være i munden aFFF folk…

Efter  en del lidelser, skal jeg så aFFFvente om der kommer BIVIRKNINGER ved de nye BISSER, i den forbindelse søger jeg nogle smukke storbarmede Kvinder der vil Prøvebides lidt i Patterne, så giver jeg en Ribbensandwits bagefter 🙂

Dem der siger at den korteste vej mellem 2 mennesker er et SMIL, STOP jeres propaganda op i Anus, for jeg syntes sgu at det tager en HELVEDES tid før jeg kan SMILE igen, uden at vise ØMME gummer, og ligne en der har tabt SUTTEN, og at jeg resten aFFF mit live skal leve med min RØV i munden…

Nu ved jeg ikke helt hvordan Tandlægen vil TAGE RØVEN på mig, men jeg har en fornemmelse aFFF at jeg bare skal vende mig omvendt i Tandlægestolen, og så kommer der lige et PRIK, så må vi sgu håbe at de er proffesionelle, så de ikke sætter Implantaterne op i Røven fordi det er nemmere, og de i forvejen ligner GUMMERNE på et surt medlem aFFF Marstal Menighedsråd, når de har lagt gebisset i vand for natten…

Og JO, med mindre jeg går hen og DØR aFFF den massive bedøvelse, som er en lettere overset BIVIRKNING selvom den kun opstår i et aFFF 800 tilfælde, så kunne der jo have været 799 før mig som idag går og SMILER BREDT, mens jeg stedes til HVILE i min URNE…

Jeg er blevet LAMMETÆVET med Knipler, fået den ene arm sprættet op aFFF en Knivgalning, Truet aFFF Vivi Spæks ven Brian Sandberg Fhv Engel Emeritus, truet aFF Snavsdianeren, Skudt et strejfskud i maven, Politianmeldt aFFF Politiet, Busbimsen, Vivi Spæk, Snavsdianeren, Dan Erland Carlsen, og et hav aFFF andre IDIOTER, og jeg har SKADET mig selv med diverse uheld, som der skulle 3 indlæg til at beskrive: https://drilleren.wordpress.com/2011/08/09/lettere-tilskadekomst-del-3-sa-meget-har-jeg-nu-heller-ikke-slaet-hovedet/

Jeg vil, HVIS det går godt kunne tillade mig at lukke ENDNU mere LORT ud, også aFFF munden, og så kan jeg jo bare henvise til dette indlæg, hvis nogen skulle finde det STØDENDE, jeg har LOV til MUNDLORT, når jeg har RØV i ANSIGTET, og efter en omgang i Krematorieovnen, kunne de 2 aFFF mine børn jeg håber gider møde op for at sætte mig ned (PS, der ligger 100.000 i en plastpose under, i ved nok) så kunne de få urnen til at lyde som et Raflebæger hvis de ryster lidt med URNEN 😉

Kommentarer
  1. Helga Hansen siger:

    Der er ingen som dig, der kan beskrive en aFFF hverdagens handlinger, tak for en god griner 🙂

    • drilleren siger:

      Jooo og efter at have rettet de værste stavesnegl, syntes jeg også selv helt godt om mit eget indlæg, og JO, det er Haleben man bruger, men HVORDAN vil jeg helst ikke vide, Halebenet er den knogle man bruger MINDST, med mindre man kommer fra Bistandsbanden aFFF, for de sidder på den hele tiden og skriver tåbelige indlæg på 24sekunder

  2. leon lerche siger:

    For satan Martin din humor fik mit grin frem igen igen ……. men kunne vi ikke få+ et her og nu billed med et smil på;o)

    Hilsen fra Plagelse der absolut ikke er misundelig.

  3. disciplen siger:

    Den der smag af røv, kender jeg nede fra fistklubben, hvor vi dyrker meget lokal Analgesi, men ikke i MINUTTER, men i TIMEVIS! Hir hir hir

  4. disciplen siger:

    Jeg har lavet reklame for dig i racisternes klub på FB, det er sjaw 😉

  5. leon lerche siger:

    Martin min ven det er jo lige før at overskriften skulle være: Lokal anal kløe:o)

    Hilsen fra Plagelse der bare ikke kunne ladevær.

Hvis i bliver for GROVE i Jeres KOMMENTARER, så sladrer jeg OGSÅ til Gårdvagten