http://www.youtube.com/watch?v=HOKJRxD4uKg&feature=related

Hej Driller. Jeg hedder Benjamin og har spekuleret over hvorfor vi egentlig holder JUL, og om du ved hvorfor vi spiser så meget i Julen?

Kære Benjamin. Engang for mange år siden var der en som havde været sin mand utro, og den slags blev normalt straffet med at man blev STENET (ikke på den måde, til mine unge læsere), hun bildte manden ind at det var en “helligånd” der havde været på besøg, og at vi fremover som straf skulle have pissekolde vintre, vinterdæk på Bilen, og skrabe sne til armene faldt aFFF samt kløve brænde –

Det fik en skaldet Meterolog der hed Henrik Voldborg heldigvis stoppet, da han gik på Pension fik vi et skaldet SKVAT som hed Peter Tanev, og lige siden har det kostet det hvide ud aFFF øjnene at opvarme vore huse, og vi har været begravet i sne…

Årsagen til at man spiser en masse fedt flæsk i julen, det er fordi der sidder en overvægtig hashpsykose  i Slikkenborg og hver dag må æde til den brækker sig, og så skal alle vi andre straffes fordi så kan vi prøve hvordan det er ikke at kunne gå i andet end presenninger som tøj, så derfor spiser vi godt JuleaFFFten, og 1 0g 2 Juledag –

At vi også indtager en overdreven mængde aFFF spiritus, det er fordi vi kan prøve hvordan det er at være “Far til FIRE” i løntilskudsarbejde, og så kan man jo se hvor meget sludder man kan få bøvlet aFFF sig når Fernetflasken er TOM, og man er væltet 7 gange med Kymcoen efter først at have gennembrudt lydmuren under jagten på en bande Rumænske lommetyve, som alle blev fanget og sat sammen med elastikker.

Med venlig hilsen Drilleren…

———————————-

Hej Driller. Du ved så meget, måske du kunne forklare mig hvorfor Muslimske kvinder går med Burka, eller dækker ansigtet med et klæde, hilsen Monika.

Kære Monika. Der er åbentlyse forklaringer på hvorfor Muslimske kvinder dækker det meste aFFF ansigtet og kroppen med et klæde, det skyldes den sarte hud der ikke så godt kan tåle den daglige barbering i ansigtet, hvis du selv har en Farmor eller en Mormor, vil du opdage at ældre kvinder får såkaldt “Dameskæg”, Muslimske kvinder har kraftigere skæg end Anders Fogh Rasmussen, og det er Profetens skyld at det er sådan, du har vel set tegninger aFFF Profeten, og han havde også skæg,  Skæg er for muslimer en helligdom som ikke må klippes aFFF, Akari var nød til at blive deporteret til Grønland, da han ikke kunne præstere mere skægvækst end hans søster, når man bliver Muslim begynder skægget automatisk at gro, og man begynder at gå i mærkelig tøj og sandaler om vinteren…

—————————————

Kære Driller, vi har lige købt en hund i familien, men nu siger de på Kommunen at vi ikke kan få dagplejeplads til den, og at vi heller ikke kan få kosttilskud til den, og den er ret stor og vejer ca 70 kg, hvad skal vi Gøre???

Jeg syntes at i skulle true kommunen med at hvis de ikke makker ret, så kommer de med på Vivi Spæks blog under “Personer som er DUMME”, så hvis jeres Kommune starter med A får de klagerne først, derfor er det bestemt ikke en fordel at bo i Åbenrå – I kunne også klippe hunden skaldet og farve den med brun skosværte og kalde den Omar Benzuiatzi, så skal i bare lære den et dansenummer og låne et lille Mulatbarn og tage med op på Kommunen, så får den en ny Cykel og en 3 værelses lejlighed med alt i hårde hvidevarer, og den kan endda stille op til næste folketingsvalg for Enhedslisten, Socialdemokratiet eller SF…

Venlig hilsen Drilleren;-)

PS. Pas lidt på med Vivi Spæk, for hun har RYGDÆKNING aFFF både Jønke og Brian Sandberg, som er hendes venner…

—————————-

Hej Drilleren, det undrer mig at du skriver så meget om en der hedder Estrup fra Rumænien, og jeg har lige set at det er tyvagtige sigøjnere der bor dernede, som fragter tyvekoster ud aFFF landet i BUSSER, er Estrup Sigøjner? Hilsen Frode.

Hej Frode. Nej når jeg vælger at skrive om Estrup, så er det fordi jeg mener at han er meget KLOG og VIS, han lever hovedsagelig aFFF gedeost og sur mælk, det er derfor han sommetider kommer til at GYLPE lidt ud på hans blog, men man skal nok ikke tage det alt for bogstaveligt det han skriver, for så bliver man BLOKERET, og når vi nu taler om BLOKERING, så har vi på Drillerredaktionen fået oplyst at OTZ i disse minutter er den person der er udelukket fra flest enkeltpersoner som fra Grupper, vi siger tillykke med det flotte resultat til Otz, og sender en kasket med en guldkant, en Snapper og en rulle KLARE aFFFaldssække…

De bedste hilsner Drilleren;-)

——————————–

Hejsa Driller. jag bor i Sverige og føljer dina blogs, vi forstår inta at du inte vel skrive noget om Svenskara, halsninger Johan.

Nu er Sverige ikke min spidskompetance, for det første hader jeg MYG, Spritbolaget, og Konger der går på STRIPBAR, dernæst syntes jeg at Svenskere har grimt nakkehår, og bor i grimme rødmalede træskure som de kalder Ødegårde, ikke engang Emil fra Lønstrup, eller Pipi Langstrømpe rullegardin et eller andet med en taske fuld aFFF Guldmønter kan dupere mig, danske DVÆRGE har også Guldmønter og bor i huler og kommer først frem når solen går ned…

Venligst Drilleren;-)

————————–

Kære Drilleren, jeg er på overførselsindkomst, og vil så gerne prøve at have et rigtigt arbejde, men jeg har svært ved at finde noget hvor jeg som nu kan få udbetalt 16.000 kr om måneden skattefrit, og får huslejen betalt, og årskort til BUS/TOG og TAXA, mine 2 børn køres i specielskole i hver sin TAXA om morgenen, fordi jeg på det tidspunkt ikke selv er istand til at føre min Citröen C5 på betryggende vis, da jeg normalt har lukkevagten på det lokale værthus “Magneten” Hilsen Irene

Jeg vil på det kraftigste fraråde dig at søge et arbejde Irene, eller bare tænke på det, men du kan sende et billede til Drillerens Sædbank A/S, så kan du få et tilbud på at få et par børn mere, det vil øge din indkomst med mindst 4.000 kr pr barn, og du kan fortsætte dit “arbejde” på “Magneten”, jeg har hørt at netop det sted har en vis tiltrækningskraft aFFF Mænd med JERN på, Sæd fra Drillerens Sædbank er screenet, da vi var uheldige at få en lille pige i forsommeren der lignede Birthe Rønn-Hornbæk, så det vil IKKE gentage sig!!!

———————–

Kære Driller, jeg så en forespørgelsesdebat i Folketinget hvor Joakim B. Olsen sad og sov helt åbentlyst, kan man godt tillade sig det som folkevalgt, det er vel begrænset hvor meget man får ud aFFF en debat når man sidder og sover, og til den løn burde man vel kunne holde sig vågen??? Hilsen Svend-Ole

Hej Svend-Ole, nej det er helt normalt at man sidder og sover i Folketinget, du skal jo tænke på at de allerede skal møde ved 11 tiden om formiddagen, og først har fri kl 14, indlagt en spisepause på 1,5 time, når Kongehuset skal overvære bare 20 minutter aFFF Statsministerens åbningstale, så sover de alle som en STEN… Folkekirken og Folketinget er gået sammen om at lave en CD som kommer i julehandlen dette år, man får en indgangsbøn og 25 minutter fra en Åbningstale, derefter 7 minutter aFFF en Prædiken og så er alle problemer med søvn løst, skulle man ikke falde i søvn aFFF det, kan jeg foreslå at man læser et par blogs fra 24sekunder, det har samme effekt – CDén bliver udgivet på Hypnotisøren Ali Hamans eget forlag, hvor man som ekstramateriale får en vandpistol hvis man har problemer med at holde op med at ryge, skulle man fortsat ryge, er der mulighed for at søge Folketinget om 34.000 kr til en rygekabine til eget hjem, dette  gælder dog ikke for plejehjem, da det giver problemer med at få Kisten kantet ud når beboeren dør af saftevandsunderskud – Hvis man så opholder med at ryge, kan man bruge Rygekabinen som drivhus ude i haven, der er aFFFsat 34.000 kr aFFF pr ryger i privat hjem, så det kan efterhånden blive til en hel udestue hvis man blot sørger for at søge tilskud til Hunde og Katte som ikke må udsættes for passiv rygning…

Mvh Drilleren;-)

—————————-

Kære Driller/Onkel KLAM… *ggg* jeg er efterhånden blevet så overvægtig at jeg ikke længere selv kan tage mine sko på, jeg kan heller ikke klippe mine tånegle da jeg ikke kan se mine tæer, hvad syntes du jeg skal gøre??? Hilsen Dan

Hej Dan, jeg syntes du skulle holde en pause med at køre TAXA, og resten aFFF tiden sidde ved din computer og skrive grimt om NEGERE og andre du ikke bryder dig om, det er også dumt at du kalder dig selv for flere forskellige navne, senest som Nemomand på 24sekunder, hvor du også har din Hermanstaxablog mfl… Det er ikke sundt at sidde så meget ned og leve aFFF Hotdogs og Smørrebrød, så spis SALAT og mager kød i små mængder, du kan eventuel få en far med et sommerhus hvor du iført Cowboyhat slår græsset med en håndskubber (du ved vist godt hvad en HÅNDSKUBBER er IKKE), det har hjulpet på Busbimsen Bo, der nu er så tynd at han må løbe zik zak under bruseren for at blive våd, med en blyant i munden hvis han skulle falde ned i hulerne i gulvaFFFløbet

Hilsen Drilleren;-)

———————————–

Nudisten Per Jensen Halsnæs

Hej Driller. jeg har en kraftig vækst aFFF mine Øjenbryn, derudover har jeg ændret mit navn ved de radiGALE så du ikke kan gætte hvem jeg er jeg hedder nu ikke længere Per Jensen fra Halsnæs, men F. Hansen og kan findes HER http://www.radikale.net/f-hansen – Min gode ven Skærslipperen http://radikale.net/flemming-nakinge-nielsen/indlaeg/2010/05/22/rasmus-helgved-hp-boye-vivi-per-jeg-r-net-ud-haengt-paa-bloch og den håbløse alkoholiker Boye har skrevet lidt om min UVEN Martin Thorleif Skov her sammen med Vivi Spæk og andre RADIGALE, jeg har meldt mig ind i Socialdemokratiet, da jeg ikke kan forstå at jeg ikke kan blive Borgmester i Halsnæs, de siger at 3 stemmer er for lidt at blive Borgmester på, hvad skal jeg gøre??? Per Jensen Halsnæs

Kære Per, du skal ophøre med at være nudist, så skal du om aftenenen komme voks på dine øjenbryn, du kan sikkert få et tilskud i partikassen, så du kommer til at se præsentabel ud på de næste valgplakater, derefter sætter du et stykke gaffatape på hvert øjenbryn, ved et lille snuptag om morgenen vil du inden længe kunne lave en tæppeforretning, som kan give lidt mere i kassen end at være kvalitetschef ved www.guldager.com

Nudisten per jensen

Kommentarer
  1. leon lerche siger:

    Ja-men vil da skrive på Drillerens brevkasse.
    Jeg er en søllet ældre herre der dog ikke har for tidligt sædafgang – men nok lider af for tidligt sedlafgang hvad kan man gøre ved det?

    Hilsen fra den spekulative i Slagelse:o)

    • drilleren siger:

      Kære Leon. jeg syntes du skulle opsøge en Læge – For tidlig sædaFFFgang er HELT naturligt for mænd, det handler jo om at blive færdig så man kan få sig en ØL og en SMØG, hvis du har problemer med at dine sedler flyver op aFFF lommerne, så kan du sætte en lynlås på med kode, og så smide koden væk når du har fyldt lommen godt op, når bukserne skal vaskes kan du forsigtig med et barberblad opskære lommen ug finde sedlerne frem og putte dem i en spare BØSSE 😛

  2. Helga siger:

    Kære Driller

    Jeg har et kæmpe stort problem – jeg bli´r så ked når jeg hører om alle disse stakler, som alle har så store problemer 😉 – og så sidder jeg her og har slet ingen 🙂 er det normalt ?

    • drilleren siger:

      Alle har problemer, alene det at man skriver kommentarer til Drillerens indlæg giver ret til den højeste indvalidepension – Jeg bliver også helt deprimeret når den socialdemokratiske overvægtige Fødevaremedister instalerer en rygekabine til 34.000 på sit kontor, for MINE surt sammensparrede penge… Jeg siger FØJ til den slags socialkammeratiske tiltag, og dem som har stemt på de frådsemikler har alvorlige problemer, for aldrig har der da været så mange LIG i lasten 😉

  3. leon lerche siger:

    Kære brevkasse.
    Det vil altså sige at jeg er unormal når jeg ikke vil gå fortidligt – altså sagt på anden måde mere end 2-3-4-5-6.minutters sex er unormalt og ja mit andet problem er jo at jeg ikke ryger og kun nyder øl i mindre mængter en eller to kasser af gangen og har jo lært at bruge en pose til mine penge når jeg skal på indkøb – da det jo er bedre at have en pose der kan holde på pengene end en pung der er hullet som en si.

    Hilsen fra Slagelse der jo mener at man skal tale om problemerne:o)

    • drilleren siger:

      Hvis pungen er hullet som en si forstår jeg god problemerne med at få en normsal udløsning, jeg har selv engang til en animeret fest hvor Herrene skulle ligge Tissemanden op på bordet, så damerne selv kunne vælge, hende der sad over for mig blev så forhippet på at hun jog en gaffel ned i den og sagde: Den vil jeg have, og siden har jeg haft problemer på offentlige pissoir når der stod nogen ved siden aFFF, der kommer jo stadig lidt småsprøjt ud aFFF siderne 😛

  4. Filur siger:

    Kære Driller
    Godt du nu har publiceret din brevkasse men du har endnu ikke svaret mig på hvad jeg skal gøre når Snawsen om knap 14 dage igen for 15. gang ønsker, Godt nyt-hår på 24 Tumper ?

    Det så hylende morsom at jeg knap nok er færdig med at grine af den fra sidste nytår.
    Så hvad gør jeg for ikke også i 2012 af knække sammen af grin 72 gange om dagen for derpå at vride mig rundt på gulvet i noget der ligner et alvorligt epilepsianfald 😆

    • drilleren siger:

      Kære Filur, jeg vil FRARÅDE dig at læse Snavsdianerens BLOG lige den dag, jeg er selv igang med en alvorlig aFFFvænning for at læse den slags, for jeg GRINER også hele det følgende år/HÅR, jeg mangler snart at høre om hvordan det går med den dødssyge Snavsdianermoder der for 3 måneder siden havde 3 måneder tilbage, enten har Vivi Spæk Healet hende med en stegegaffel fra Weeber…

      Jeg kan høre at de små Negerborn bra Bornefånden lige har smagt rent drikkevand, og mangler en blyant, og i anledning aFFF den tilstundende JUL, har jeg besluttet mig for at være gavmild og sende en pakke med 12 blyanter, ugh ha da da

  5. leon lerche siger:

    Kære brevkasse.
    Jeg er jo ikke så klog og må derfor spøger om man kan have brevkassesex uden at få den i klemme da det at sende breve hos post Danmark jo kan blive noget af et dyrt knald – så har du et råd til en ældre herre fra Slagelse der spøger og det kan gøres billigere:o)

  6. HELLE siger:

    Kære Brevkasse !

    Hvad der er tilladt for Jupitor (den romerske Zeus),
    er ikke tilladt for en okse.

    Oksen Danerland (Dan Erland Carlsen) har forladt Os, Hjemmesiden Danerland/Hermanstaxi er nede, Gud er Stor !

    http://www.tinyurl.dk/30667

    Ude af stand til at oprette forbindelse står der ??

    Firefox kan ikke oprette en forbindelse til serveren http://www.freewebsite-service.com.

    Har Drilleren en jordisk forklaring på Fru Larsens EXIT ?? ;-))

    • drilleren siger:

      Nej desværre, måske at det er en prikdianersnavs der er på spil – Jeg har ikke noget ønske om at bortskaffe/cencurere geniale indlæg, som knallerdan var garant for, jeg husker ikke at jeg på NOGET tidspunkt skulle have brugt en MELDEFINGER, jeg har MORET mig over at andre MIDDELMÅDIGE sinker bruger den slags…

      Dit spørgsmål om Oksen og Zeus, så mener jeg at kunne huske det med en form for seksuel aktivitet, som mine sarte læsere ikke tåler at læse, vi kan jo ikke have at der opstår en overproduktion aFFF SÆD, fordi alle Hannerne sidder og spiller Gulvbas, derimod har jeg læst at hvis hele Jordklodens befolkning kunne overtales til at tage et skridt frem på samme tid, så ville det allerede være LØRDAG nu, og 3 skridt tilbage ville være JuleaFFFten…

  7. HELLE siger:

    Dan Erland Carlsen er igen-igen bannet af BT for svinskheder på BT- debat.

    Den Fede asociale Dalreland Dan Erland Carlsen Solkystens stemmesluger i bund (ham selv og Fru Larsen) er igen smidt ud af BT (bannet), denne gang som nick hermanstaxa@sol.dk, tidligere som nick Danerland, den fede asociale begik flere indlæg og tråde med svinske uhøviske indlæg, det blev for meget for BT og slut med hermanstaxa@sol.dk, den psykopatiske Båtnakke har endnu et nick på BT = Jan Larsen (danerland@forum.dk), det skal BT da havde besked på, er manden ikke psykopat så er den fede Dalreland total Idiot.

    • drilleren siger:

      Den Dalremand er svær at træffe, men mindre man har en partibog i orden, og eventuel har et YDERST vigtigt ARBEJDE som Chauffør, gysede som Bjællebåttede ville sige mens den hæklede et Hat aFFF STANIOL til Knallert Dan 😛

Hvis i bliver for GROVE i Jeres KOMMENTARER, så sladrer jeg OGSÅ til Gårdvagten