Jeg KOMMER altid for SENT (det sagde hun også igår)

Posted: 26. september 2011 in Uncategorized

Hele mit liv har jeg sat en STOR ære i at komme for sent til ALT mellem HIMMEL og JORD, jeg var dog så heldig at blive født lige nøjagtig på min fødselsdag, men siden gik det helt galt.

Helles Engle har fået nyt klistermærke til de alt for store Læderveste, den vil klæde dem og der bliver brug for at sige HAR HAR HAR

Jeg har ikke tal på hvormange gange der blev skrevet sedler til Skolelæreren: “Vi har desværre sovet over os, derfor kommer Drilleren 2 timer for sent”, om det har haft en aFFFsmittende effekt på min indlæringskvote, det skal jeg ikke kunne sige, men man kunne indimellem godt få den tanke.

Engang kørte jeg MEGET med BUS, eller det vil sige, jeg FORSØGTE. I langt de fleste tilfælde, så jeg kun lige bagenden aFFF den når den forlod Busstoppestedet, at jeg troede at 06.03 betød OMKRING kvart over SEX, vil jeg tillæge al skylden til Regnelærer Petersen for, da han tilsyneladende ikke, i de timer hvor jeg ikke kom for sent til REGNING, fik mig lært noget om TAL og deres betydning.

Hvornår er Viggo Sommer fra de Nattergale blevet FLYKAPTAJN, ugh ha da da ugh ha da da da

Jeg boede for mange år siden på en Ø der hedder Sjælland, for at komme til DANMARK skulle man sejle fra enten Kalundborg eller Odden, der var ca 30 km til begge steder, hvis man kørte turen enkeltvis, ellers var der dobbelt så langt.

Snorforduften har KLAGET til TV2 blog over at jeg har brugt en aFFF hans FINE Børnetegninger, jeg har endda været så FRÆK ikke at spørge om LOV først, og så er det en tegning der førte til UDELUKKELSE af dette FJOLS fra selvsamme blog, det er sgu da MORSOMT at Flæbenæbbet ikke henter en STOR æske Tudekiks

Jeg SKULLE til et VIGTIGT møde i Aarhus, så jeg kalkulerede med at nappe Kalundborgfærgen som SEJLEDE til Aarhus, det var ret tidlig den morgen, og det REGNEDE som om at man godt kunne begynde at bygge en ARK, så var der forøvrigt også SKIDEKOLDT.

Nå, men jeg hoppede da lige ud på Motorcyklen 20 minutter før færgeaFFFgang, jeg syntes at når jeg i HØJ SOL ellers kørte de 30 km til Kalundborg, så tog det 10 – 15 minutter, så 20 minutter måtte absolut være i RIMELIG god tid, hvilket viste sig ikke at holde VAND selvom det regnede kraftigt.

jeg forvildede mig ind på en BEVÆRTNING, det var egentlig ikke så svært, det svære bestod i at forvilde sig UD igen

DRIVENDE våd og med forfrysninger alle de steder man kunne fryse, nåede jeg lige at se Færgen sejle ud aFFF havnen, så op på Motorcyklen og 30 km hjem igen, ind i et VARMT bad med tøjet på, var nød til at blive tøet op, inden jeg kunne forsøge at nå den næste fra Odden 30 km væk, TØRT tøj på og aFFFsted igen, denne gang var der 30 minutter til denne Færge sejlede.

Jeg måtte i stor HAST ombygge 7 robåde til en ARK, det var det FINESTE GuldREGN fra REGNskoven, lidt FINT skulle det være, når man sårn bygger noget sammen

Jeg gav Motorcyklen godt med GAS de steder det var muligt, men jeg havde ikke kalkuleret med, at jeg lige havde brugt bensin for at køre 60 spildte km + 30, hvilket gjorde at da jeg kunne se Færgen ude i horisonten, så var tanken løbet TØR, jeg LØB med Motorcyklen den sidste km inden Færgen, som var KLAR til at sejle, men en VENLIG dame i betalingsanlægget holdt Færgen tilbage, så jeg lige kunne løbe de sidste 300 meter ned til den også, og NÅEDE den, de første 3 kvarter gik med at få vejret igen, så gik der et kvarter med at få tørt tøj på, og resten aFFF tiden gik jeg rundt og spurgte, om der var NOGEN der havde en reservedunk med det LIVSGIVENDE Bensin, en aFFF SØFOLKENE havde lige en slat, men jeg måtte VENTE på at de havde fået alle bilerne i land, og der var stadig 40-50 km inden jeg fra Ebeltoft ville kunne ankomme til Aarhus, naturligvis med lidt held en TIME for sent.

1 time og 15 minutter senere stod jeg i Aarhus, jeg var VÅD og FORFROSSEN, og tog det sidste tørre tøj på jeg havde, det var på INGEN måde DET tøj jeg havde planlagt at skulle til MØDE i, og mine forfrosne KNÆ knirkede så jeg var alvorligt bange for, at underbenene ville knække aFFF hvis jeg stødte ind i noget, og DET gjorde jeg, men benene holdt.

Hjemturen var anderledes, der ville jeg komme for sent til Færgen i Nyborg, hvilket til fulde lykkedes, hvorefter jeg satsede på at køre til Juelsminde, og komme for sent til Per Henriksens Discountfærge, jeg nåede lige akkurat IKKE at komme for sent til denne færge, så nu gik det hjemad med FYLDT tank, og en smule svimmel aFFF alle de Øl og Underberg jeg havde købt i Brugsen i Juelsminde…

AFFFtensmad var der ikke noget aFFF, da vi spiste kl 18, og jeg først var hjemme kl 21, så en klapsammen mad og en Godnatbajer senere kravlede jeg i seng med min Kone, og KOM igen ALT for sent.

I år var ikke anderledes end så mange andre år, det havde været SOMMER var der nogen der sagde, men når JEG kiggede ud aFFF vinduerne, virkede det mere som om vi var nået til REGNTIDEN, og selv på TURENE til REGNSKOVEN blev man mere BRUN aFFF RUST, end aFFF aFFFbrændte solskoldningshuder, der normalt hang i flager fra SKULDRE og ansigt så man lignede et dårligt kreeret Fastelavnsris, ikke engang NIVEA kunne man klistre huden på med de somre.

Nå, det var så den sommer

Men igår opdagede jeg at BADESÆSONEN allerede VAR overstået, og jeg havde ikke engang nået at opdage at der var en FIN badebro opstillet, der hvor jeg ellers ødelagde mine fødder på sten og Muslingeskaller, så IGEN var jeg kommet for sent, eller også var det bare SOMMEREN der slet ikke var ankommet endnu.

Ved at tage den ene sko og strømpe aFFF, og stikke en SORT fod ned i vandet, kunne jeg konstatere at der snart måtte være ved den tid hvor der skulle købes Julegaver, og jeg måtte pænt vente til jeg kom hjem, med at vaske den fod… Nu tænker den KLOGE Drillerlæser, jamen HVAD med den anden FOD, skulle den ikke også vaskes. Til det kan jeg svare, NEJ, for jeg kunne ikke få strømpen aFFF, og så kunne det også være ligemeget, for hvis jeg beholdt Gummistøvlerne på, og kom Køkkenrulle ned i SKAFTERNE, så kunne man næsten ikke lugte noget, hvilket måske kunne skyldes en lettere sommerforkølelse, som jeg naturligvis fik ALT for SENT.

Idag skal jeg så en tur til FASTLANDET, jeg skal være der kl 13.30, og jeg planlægger at tage den tidlige morgenfærge, og ikke vente med at tage den kl 11.45, måske jeg så kommer i rette tid til, at få opklaret et lille ord som har spøgt i mit hovede i halvandet ÅR: GENSIDIG, ej at forveksle med ENSIDIG, som den kvikke Drillerlæser straks vil opdage mangler et G i den ene ENDE.

GOLF er i disse dage som at spille Vandpolo

Min Forsikringspolice vil de lave om fra 1 januar 2012, men den jeg indtil NU har haft står der Gensidig i, og det opdagede jeg først for en lille uge siden, da jeg så Forsikringspolicen for første gang, og det er da utroligt, at et lille G kan få aFFFgørende effekt på om jeg fortsat har RÅD til at leve som jeg gør, men det ved jeg meget mere om i morgen, som ret beset er idag, men mindre at jeg kommer for sent IGEN IGEN 😉

Kommentarer
  1. Stjernen siger:

    I dag! – 06:55
    Skrevet af stjernen

    Hvis det skulle interesseret nogen,

    så har jeg lige nu (6:55, dut) anskaffet et nyt navn …

    stjernen, som så passer til profilbilledet …

    Mvh Jørn


    Tags: nyt navn, stjernen, jørn

  2. helga siger:

    Ha ha – typisk mig, nu har jeg fundet ud aFFF hvordan man gør, og så kan jeg sgu ikke finde den melodi der kværner rundt i hovedet 🙂 en gammel revyvise, tror jeg nok, hedder vist “for sent…” – og hvem var det nu det var der sang den 😉

    ENSIDIG fortolkning aFFF ordet GENSIDIG – kan være meget GENStrIDIG 🙂

  3. Klistertrolden siger:

  4. Snakkerias siger:

    ⓗⓥⓘⓢ ⓓⓤ ⓘⓚⓚⓔ ⓚⓐⓝ ⓛæⓢⓔ ⓓⓔⓣⓣⓔ ⓔⓡ ⓓⓤ ⓔⓝ ⓣⓐⓑⓔⓡ

  5. Blogbøssen Stigmata, ham med NUMSEN siger:

    Skidt.

    Har du skidt at skrive så skidt
    Savl og bræk
    Til mine digte
    Det er trods alt kun internettet
    Ville gerne dele, ville gerne eksponere
    Men det kan misforstås og man kan være skydeskive
    Nu er jeg tilbage ved punkt 1
    Nummer 1
    Ikke afbleget hår, det kan man ikke i provinsen
    Og ingen falske illusioner
    Hvem læser hvad?
    Og bliver jeg nogen sinde klogere
    Kan jo altid trykke på escape
    Slet, slet ikke
    Fortryd og slet
    Slet ikke så dårligt
    Nu ryger digtene til mit forlag
    Flere blev udgivet for nyligt og der får jeg ingen hak
    Men konstruktiv kritik
    Skriv skidt
    Så skidt.

    © Stigmata.

  6. marsterleon siger:

    Martin med ordet “gensidig” med dig på vejen idag vinder du stort over den flok sprogspasser du skal møde idag, men jeg høre jo gerne dit sejres hyl her på din hjemmeside :o)

  7. disciplen siger:

    HAR HAR HAR, næste gang må du tidlige aFFFsted! Det er hyggeligt med de nye bloggere her, men Stigmata har du vel kopieret andetststeds?

Hvis i bliver for GROVE i Jeres KOMMENTARER, så sladrer jeg OGSÅ til Gårdvagten