Når man opdager at RØDDER med JORD på ikke kan BRÆNDE, så overhælder man da bare dyngen med 30 liter SPILDOLIE fra maskinerne, så er det også så dejlig fri for at komme i kemikaliedepot på genbrugspladsen, og grundvandet er alligevel så mange generationer fremme at det er lidt ligemeget :-P

Vejret var blevet godt, solen brød frem og handskerne kunne blive i lommen, jeg besluttede mig for at køre ud og se om der skulle være Fiskere der kom ind med lidt SORTE Fisk, 3 havne senere måtte jeg konstatere at der sikkert var ILTSVIND i deres hoveder, for de havde ikke fanget noget, nu ved jeg ikke helt med hvilken berettigelse man vil kalde sig FISKER, og så ikke kunne fange nogen FISK, og så sendte jeg en tanke til Snavsdianeren og hans Brækkede Nissearm…

Hvis miljøkontrollen kommer forbi og udtager en jordprøve, så skal jeg nok udpege en egnet sted, og jeg ved også hvor der kan findes mere spildolie hvis man insisterer på at aFFFbrænde JORD :-P

Da jeg nu var kommet ud at køre der langs med FJORDEN, opdagede jeg at mange aFFF husene havde NAVNE, nu ved jeg så ikke hvor genialt “Søglimt” er når der ikke var en SØ i miles omkreds, “Fjordglimt” ville have passet bedre…

Foråret har ikke rigtig slået igennem ved denne fornemme indgang, det er vel også en smule uoverkommeligt at sætte lidt pænt i kummerne, når nu pengene kan bruges bedre på sygevikarer og ansættelse aFFF nære venner :-P

“Birkely” blev omgående godkendt, for huset var placeret bag 17 høje Birketræer, der lukkede så meget aFFF for lys at andet ikke kunne gro, og “Solhøj” som var en anelse lavere placeret og i skygge aFFF Birketræerne, virkede en smule fjollet og jeg spekulerede på om de havde tænkt nærmere over navnet efterhånden som Birketræerne groede, måske “Solhøj Emeritus” ville være at foretrække…

Helga´s have lagde blomstring til mit Køkken, bare rolig det var kun få grene jeg klippede aFFF for 1 uge siden ;-)

“Hulegården” er den højst placerede Gård på Øen, og der er næsten ingen træer omkring, så specielt HULEAGTIG virker det ikke, måske de bare skulle bytte med “Solhøj”, så ville vægtskålen igen passe…

“Kulhuset” er en hvidmalet bygning på havnen i Ommel, og det har noget at gøre med SORTE Fisk er uvis, for der var jo ikke hverken Fisk eller Rejer, kun blå næser og Termokeddeldragter hvor der stak hænder ud aFFF der var store som Skovlblade, og her er vi ude i HÅRD hud i Håndfladerne, der ville kunne raspe malingen aFFF en Morris Macot, UDEN det ville kunne ses på Hånden…

Skæg for sig, og SNOT for sig, det var engang en god læresætning at have med i baggagen, men man kan selvfølgelig i en travl periode "Glemme" almindelig pli, og undlade at tage billeder aFFF den slags - Gad vide om man stadig producerer KOMPOST???

“Agerly” lå frit fremme og gav læ til Ageren der lå bagved og var blevet til tilskudsberettiget Brakmark, men “Brakly” ville naturligvis lyde GRIMT, og man ville tro at de havde gravet ATOM aFFFald ned i baghaven…

Vi napper lige en SPILLER ;-)

Mine bedsteforældres hus i Langgade i Vejgård hed “Eros”, jeg har aldrig brudt mig om det navn men prøvet at google det, det første der dukker op er GLIDECREME, og 3 rubrikker længere nede KÆRLIGHEDENS GUD, den med GLIDECREME tror jeg ville være et fremmedord for min Morfar, for dengang kneppede man bare løs uanset hvor tør Fissen var, og gik det helt galt kunne man lige Spytte i hullet, men så skulle huset have heddet “Snotten”, og det ville blive et tilløbsstykke i det PÆNE kvarter, hvor hækkene var håndklippet og græsset altid GRØNT.

Hvis jeg skulle vælge et gemmested når jeg leger SKJUL, så ville jeg vælge at gemme mig i Råbjerg Mile, der er så MEGET Sand at gemme sig bag ved

“Solstrålen” et stort Gulmalet hus, som jeg tilbragte en del tid i da jeg kom til Ærø, og der var SOL i stride strømme skal jeg da love for, og når man fra soveværelset uddelte baghylere til interesserede, kunne de samtidig kigge ud over vandet, så det var en win win situation, dog kan jeg ikke anbefale at man om aFFFtenen lister sig ned og ordner Kvinden på Havebordet, uden først at have set om der var Alger på, for om morgenen sås tydelig SLIDSPOR i det grønne klister på bordet, og lige under lå noget der mest aFFF alt mindede om Tapetklister, men en skurrebørste og lunken vand gjorde det IKKE bedre, nu så det bare ud som om man havde ONDULERET en med en KÆMPERØV, og jo mere jeg skurrede, jo værre blev det, tilsidst nåede røvballerne helt ud over kanterne på bordet, og nåede Vivi Spækske dimensioner…

Ud over at folk kalder deres huse navne, så findes der ikke et Værtshus i Danmark, der ikke HEDDER noget, og hvem husker ikke “Rottehullet” fra Huset på Christianshavn, jeg har set kreative løsninger på den slags og vil da fremhæve 2 i Aalborg hvor deres navne virkede uskyldige “Hos Doktoren” var vel en rimelig grund når man til Arbejdsgivereren “meldte fravær grundet SYGDOM” – Og “Naboen” var god når Konen spurgte HVOR HELVEDE har du været henne…

Når Sørøveren står for Romantikken, så dufter det aFFF Kærlighed <3

“Romantica” var et pissoirduftende værtshus i Danmarksgade, tæppet havde fået lov at overleve en syndflod aFFF sjatter og BRÆK, selvom det burde destrueres på Kommunekemi, mente indehaveren at DET var ROMANTISK…

“Kahytten” havde naturligvis Koøjer istedet for vinduer, og det var ret godt fundet på, og “Apoteket” havde gamle GIFTGLAS og Hugorme i SPRIT der sad i Baren og fyldte op.

Godt man ikke cykler

“Bræddehytten” i Fredericia var udvendig beklædt med, SURPRICE BRÆDDER, og indvendig lignede det en Saloon fra dengang hvor der var RIGTIGE Cowboyder til, og ikke kun FAKE Busbimser med for lille hoved og for STOR Hat, men jeg mangler lidt at små beværtninger gør lidt mere ud aFFF navnet, måske en lille snasket Bodega burde hedder “Palladset”, dog ikke at forveksle med “Kanalcaffen” som i daglig tale blev kaldt “Den Grønlandske Ambassade”, da stampublikummet var letlevende Asiatisk udseende Sælspisere der for en Håndbajer kunne give en voksen mand en udløsning UDEN at spilde, eller SAVLE…

Modtaget ;-)

“Skovhytten” er HELT til Grin, med mindre at BEBOEREN hedder SKOV, og “Baggården” lyder sejt når man snakker med Drengene på Nørrebronx, vi forstår ligesom bedre hinanden, og mon ikke min Nabo kunne hente lidt billige point, og score lidt på Dating ved at døbe huset “Godset” eller “Stenbroen”… HAR HAR HAR

HIK, så gik vi sgu over til SOMMERTID næsten uden at vi bemærkede det, udover på det batteridrevne oldnordiske vægkøkkenur, der er HÅBLØS bagefter, selv Snavsens SEIKO UR med VISERE er på ATOMTID, mener jeg at have hørt hir hir hir

kommentarer
  1. Helga Hansen siger:

    En dejlig forårsbebuder fra haven, glæder mig i selv kunne finde ud aFFF at nippe :)

    Herligt indlæg hr Driller – føler mig allerede hjemme når jeg kører forbi “TOFTEBO” – hedder det hvor jeg er vokset op :)

  2. drilleren siger:

    Til Drillerens Læsere.
    Imorgen kommer der et indlæg hvor i kan hjælpe lidt til med at få en OVERVÆGTIG ældre TAXACHAFFØR med HANG til Parykbærende Cognacbøvser deltage i konkurrencen om at få Nemomand smidt ud fra 24sekunder hurtigst mulig…

    Der vil til lejligheden blive oprettet en gruppe på facebook med en indbudt kreds til at læse om Danerlal, og hans mange bedrifter, herunder det fremragende stemmetal fra Kommunalvalget i Solød

    Dan Erland Carlsen er KENDT for at være en piveskid værre end Stigmata, dog med knap så lydløse prutter, hvilket skyldtes natlige samtaler med en “gift” Niece over Svogerens Tragiske DØD aFFF Fugleinfluenza, “kun” 70 år gammel, ti hi, hvis jeg blot blev 2 år ældre ville jeg være LYKKELIG HAR HAR HAR

    Skrev nedenstående i TOSSENS Gæstebor for at være sikker på han læste og FORSTOD det ti hi

    FROM
    Martin Skov
    http://www.drilleren.wordpress.com
    Søn. d. 25. marts 2012
    Ville lige rose dine høje læsertal, og vil naturligvis som en Parasit lukrere lidt på det…

    Dernæst vil jeg spørge om din anmeldelse til politiet aFFF Drilleren bar frugt, det nytter jo ikke rigtig at kontakte dig, så når du sletter dette ved jeg at du har læst min besked (ret smart ikke, og en kommunikation jeg vil benytte mig aFFF i fremtiden)

    Jeg syntes måske det er en smule ynkeligt at anmelde Drilleren til Karlslunde Politi, og flere gange PIBENDE vende tilbage, for resultatet udebliver, ikke sandt overvægtige platfodede TOSSE, og så kan du FAKE de trusler ind du burde finde passende…

    Du er og bliver en YNK, og jeg hylede aFFF grin da du ligefrem påstod at jeg skulle have nappet en andens idenditet, men stavede FOR dårligt til at kunne være den person…

    DET var PERSONEN MR Ynk, og der burde du også skamme dig, men lad os se hvor længe du får lov at give den som NEMOMAND, tror du får max 1 uge mere!!! Jeg vil godt vædde et Platfodsindlæg og et langt Skohorn ;-)

    Din Ven

    AKTIONEN starter på Drilleren i morgen, følg dette DRAMA HAR HAR HAR

  3. cruiserron siger:

    Jamen det gør jeg så — og hvis du koder, eller skifter kode.. så sørg lige for at den lander her . fez den ind.. de sidste par gange har den nemmerlig ikke virket. så jeg gik glip af det sjove.

    det er næsten ligesom at begynde at bolle, og så 5 min efter opdager at tøzen er gået, ja jeg mener sgu ikke din dumme hund.

    Så lige det der med husnavne – der må jeg lige indskyde.

    Min Farfar har været Møllersvend. ligeså en af mine farbrødre.
    Min Far havde det med at bygge 1 m. høje Møller til havebrug.
    Jeg har en sparebøsse af sølv – det er en Mølle.
    Huset vi boede i – i hornsherredet hed Møllehuset
    Så flyttede vi herned på Gran C. i et Hus der hed El Molino som betyder Møllehuset.
    Det er sgu snart ved at være i overkanten – Vi drikker fandme også Rødvin der hedder El molino.
    OK. ikke mere
    Og så kan jeg godt lide M-Øller, gerne flere af dem.

    Ka du stikke den svada, så er du fandme dygtig..
    hir hir

  4. disciplen siger:

    Hir hir hir, Cruiser du skal drikke PAP!! Jeg glæder mig til at læse mere om KnallertDan og Cognacbrølet fra det aFFFsociale boligbyggeri i Herning!! HAR HAR HAR ;-)

  5. disciplen siger:

    ” I går – 22:37

    Skrevet af otz

    Så røg mit sidste indlæg altså ud.
    Altså èn beskyldte mig fo at ødelægge ALLE grupper herinde.
    Jeg skrev bevis det!
    Og så røg bloggen ud????? ”

    Hir hir hir – jeg DØR aFFF grin!! ;-)

  6. cruiserron siger:

    Det er fandme også rigtig. ham otz. har fingeren inde alle vegne.
    personligt kan jeg ikke holde den selvmordskandidat ud.

  7. disciplen siger:

    Cruiser, tror du han har haft fingeren inde i Vivi Spæk?? Eller Hovsa?? ;-)

    Jeg dør aFFF grin!! Først gav jeg ham en cykel, han ville IKKE have kaffe, tror han var bange for mon kone ;-) MEN da jeg var hjemme hos ham, gav han ikke engang en kop vin!! Han boede ellers pænt og var ved at oplære en ny kvinde, så mødte jeg dem gudhjælpe mig på et aFFF MINE lokale i 2200, hun var grimmere end arvesynden!!

    MEN han havde jo engang en yngre elskerinde, der barberede ALT hans hår aFFF, undtaget på hovedet; deraFFF navnet: Den glatbarberede skodsamler, hir hir hir

    pS, jeg skal hilse fra min ven Andiman, der er på bus og har tabt 25 kilo på 4 mdr, han er sgu ret sej ham Andiboy, Og han vil skide på Facebook, nu har han endnu mere tid til at gogge den aFFF i sin vasketøjskurv!! Hir hir hir

  8. disciplen siger:

    Nåja, behøver jeg at nævne, at min ven Andiman kunne have haft fingeren inde i alle de skide blogludere, men han holder jo så meget aFFF sin kone, at 2 år uden sex ikke betyder noget, de har 35års dag d. 9/4 – Han får otze piller mod alt, men intet kan slå ham ud, den gamle blandingsmisbruger, nu bliver han 55 ;-) Hir hir hir Han kan lide et stykke med gammel Ozt ;-)

    • drilleren siger:

      Tillykke med Fødselsdagen din halvgamle DVÆRG, du kan bare sende “mon kone” til ærø, så kan hun prøve en rigtig Mand, Jeg har en tilkalderliste, og ikke sådan nowet Snavsdianersnavs ALENE i en SKOV i Slikkenborg HAR HAR HAR

  9. disciplen siger:

    ” Når solen forsvinder fra de hjemlige himmelstrøg, ja så forsvinder jeg otze” ;-) Cruiser du må vel snart være 80, lissom mon Papa? Det er sejt at du stadig hænger ud med os drengerøve ;-)

  10. disciplen siger:

    ” Første gang jeg så mit land, der mødte jeg en NEMOMAND!!” Tihi

  11. disciplen siger:

    ” Solstrålen” et stort Gulmalet hus, som jeg tilbragte en del tid i da jeg kom til Ærø, og der var SOL i stride strømme skal jeg da love for, og når man fra soveværelset uddelte baghylere til interesserede, kunne de samtidig kigge ud over vandet, så det var en win win situation, dog kan jeg ikke anbefale at man om aFFFtenen lister sig ned og ordner Kvinden på Havebordet, uden først at have set om der var Alger på, for om morgenen sås tydelig SLIDSPOR i det grønne klister på bordet, og lige under lå noget der mest aFFF alt mindede om Tapetklister, men en skurrebørste og lunken vand gjorde det IKKE bedre, nu så det bare ud som om man havde ONDULERET en med en KÆMPERØV, og jo mere jeg skurrede, jo værre blev det, tilsidst nåede røvballerne helt ud over kanterne på bordet, og nåede Vivi Spækske dimensioner…”

    Hir hir hir – Jeg DØR aFFF grin ;-)

Hvis i bliver for GROVE i Jeres KOMMENTARER, så sladrer jeg OGSÅ til Gårdvagten

