Copenhagen here i come

Posted: 14. marts 2012 in Uncategorized
Tags:, , ,

Skal vi gå HÅND i HÅND??? Eller bare lade den GÅ i HÅNDEN?

Jeg vil fedte aFFFsted til Københavnstrup på Torsdag, skal til noget Kandidatoverværelse om Fredagen, og er ikke så meget for at stå alt for tidlig op om morgenen, Torsdagen kan jeg så bruge til at besøge et par gode VENNER, og måske få en Humle på TORVET i Lundtofte, hvor Dronning Lene Møllenberg Regerer med krampe i hånden, måske man kunne sende hende en VÆMLIGT nik, eller pifte manden invalideknallert…

11 måneder gammel og 50 kg tungere, en Hvalp som SPÆD sammen med hans MOR

Jeg har fået foræret en DREJEBÆNK til TRÆ, og en aFFF mine hjemmeflidssysler i Spjældet var at dreje Kniplepinde, og det vil jeg så igang med igen, ikke fordi jeg kan Kniple (vil hellere Knepse) men pindene er sjove at lave, det er kun fantasien der sætter grænser for de figurer man kan dreje på sådan et apperat, tror jeg vil som det første prøve at dreje en Dildo i naturlig størrelse, og fedte den ind i glidecreme… Jeg bliver den nye udgave aFFF Stripper Jens, og Emil fra Lønneberg…

Ja for 11 måneder siden levede Uno aFFF MÆLK, nu er han en FRÅDENDE Kødæder

Dernæst vil jeg spise en aFFF mine usynlighedspiller, og derefter vil jeg LAMMETÆVE en aFFF de der skide Mimere der står og skaber sig i alle gågader, og så se hvordan tilskuerne reagerer på det…

2,5 måned tilbage til sæsonstart

Der er 2,5 måned tilbage til Jordbærsæsonen starter, sidste år plukkede jeg de første den 13 Juni og de sidste 13 Juli, 1 lang måned med 5-15 kg pr dag, og sjovt nok var der ingen der GAD at komme og plukke selvom det var ganske gratis, hvis man kunne nøjes med at plukke 1 bær om dagen, og at de så havde en RIMELIG størrelse, så kunne jeg trille den ind i køkkenet og partere den med en ØKSE…

Min GODE Ven mesterløven viser MANKEN frem, måske man lige skulle nappe Skindskubbervalsen ;-)

Det viste Bær er fra min gode ven Motorsofasammenbyggercykelmekaniker Snavsdianeren, hvis i syntes DET er stort, så kan jeg oplyse fra påliderlig kilde at han har indrettet et børneværelse i en Tomat, og har en 200 hk påhængsmotor til en udhulet Agurk…

Måske Overgraveren skulle søge et kursus i HØFLIG tale, og uden alt for mange EDER og FORBANDELSER, derudover kunne Færdselsloven også være at anbefale :-P

kommentarer
  1. ledrakenoir siger:

    Har ham den kloge Jarnvig fra Tv2 Vejr mon udsendt tsumani’varsel for det københavnske folk og rådet dem til at tømme kælderene for deres årgangsrødvine – ‘hahaha’ – god tur… ;-)

  2. Anonym siger:

    Martin det er jo en “Løvemanke” og du/i er velkommen hvis i køre forbi Slagelse:o)

Hvis i bliver for GROVE i Jeres KOMMENTARER, så sladrer jeg OGSÅ til Gårdvagten

